Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, February 12, 2014

Tahu Kenapa Anwar Bermatian-matian TAK Nak Shafee Abdullah Jadi Pendakwaraya Rayuan Kes Liwat Saiful...? Anda Tonton Video Klip Ini Sebagai Bukti Jawapannya...


Bagaikan orang yang terlalu takut terserempak dengan hantu...!
Ibarat seorang pencuri takutkan polis...!

Bagaikan orang yang terlalu takut terserempak dengan hantu...!
Ibarat seorang pencuri takutkan polis...!

Tak ubah seperti seorang murid sekolah yang ponteng terserempak dengan guru besar...!

Itulah diantara persamaan untuk kita lihat gelagat Anwar Ibrahim yang 'all out' dan bermati-matian TAK nak Tan Sri Shafee Abdullah mengetuai team Pendakwaraya dalam perbicaraan rayuan kes liwat Saiful.

Shafee kenal Anwar 'luar dan dalam'. Dalam tangan Shafee juga sudah ada pelbagai bukti bukti yang kukuh untuk membuktikan Anwar memang ada meliwat Saiful....

JOM kita tonton video klip dibawah ini;



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.