Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, May 20, 2017

Serpihan PKR Tubuh Parti Baru Esok.. Bebas Pecat-Memecat, Baling Kerusi




malaysiandigest - Sebuah parti baru akan diumumkan esok terdiri daripada bekas ahli PKR yang kecewa dengan politik kotor sedang berlaku dibawah pemerintahan Presiden, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail.

Satu jemputan media juga sudah diedarkan bagi menghadiri pengumuman penubuhan parti berkenaan di Hotel Vistana, Kuala Lumpur jam 11 pagi, Sabtu.

Bagi mendapatkan pengesahan, Malaysian Digest menghubungi wakil kumpulan berkenaan Johari Musa yang mendakwa parti itu akan disertai ahli PKR pro bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim.

Khalid dipecat oleh PKR pada 2013, menerusi agenda Langkah Kajang ekoran enggan menuruti perintah PKR untuk melepaskan jawatan Menteri Besar bagi memberi laluan kepada Wan Azizah yang memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN Kajang.

"Apabila pemecatan Tan Sri Khalid dahulu, lebih kurang 41% orang PKR tidak sebulu (bersetuju) dengan keputusan parti. Jadi mereka tidak lagi mengikuti PKR dan menjadi penyokong bebas seperti Tan Sri Khalid secara senyap.

"Kami membentuk suatu kumpulan dan kami bersetuju untuk menubuhkan satu platform bagi menggantikan PKR sekarang yang sudah runtuh.

"Mereka terdiri daripada penyokong PKR seluruh Malaysia," ujarnya kepada Malaysian Digest.

Sehinnga parti tersebut ditubuhkan, masih terlalu awal untuk menjangkakan nilai dan kekuatan pengaruhnya untuk mencabar PKR yang turut bernaung dibawah Pakatan Harapan bersama PAN, DAP serta parti Dr Mahathir, PPBM.

Ujar Johari, parti baru ini dijangka akan berganding bersama Gagasan Sejahtera - blok ketiga pembangkang menggabungkan PAS bersama Parti Ikatan.

"Kemungkinan apabila diluluskan kelak, kami akan bergabung dengan Gagasan Sejahtera.

"Kita akan pelawa Tan Sri Khalid sebab kami adalah penyokong beliau. Tan Sri Khalid sebagai ikon kami," jelasnya.

Diminta samaada ahli PKR daripada kem Azizah atau kem Timbalan Presiden Datuk Seri Azmin Ali akan turut serta, Johari berkata parti itu akan disertai semua ahli PKR seluruh Malaysia yang tidak lagi bersama kepimpinan sekarang.

"Kami cuma mahukan politik yang bersih dan tulen. Bukannya politik pecat-memecat atau baling-baling kerusi seperti yang berlaku ketika pemilihan PKR sebelum ini.

"Mereka yang tidak menyokong politik sebeginilah yang keluar dari PKR secara senyap," katanya lagi.


1 comment :

pak alresky said...

ASS..WR.WB.SAYA pak alresky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-3744-3355) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-3744-3355)
BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO

>>>>> KLIK DISINI <<<<<

angka;GHOIB: singapura

angka;GHOIB: hongkong

angka;GHOIB; malaysia

angka;GHOIB; toto magnum

angka”GHOIB; laos…

angka”GHOIB; macau

angka”GHOIB; sidney

angka”GHOIB: vietnam

angka”GHOIB: korea

angka”GHOIB: brunei

angka”GHOIB: china

angka”GHOIB: thailand

ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D
0823-3744-3355
saya pak alresky posisi sekarang di malaysia
bekerja sebagai BURU BANGUNAN gaji tidak seberapa




































































































DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.