Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, May 5, 2014

REJIMEN ANARKI TERSILAP LANGKAH... Kali Ini Hanya Masa Yang Menentukannya!


Antara yang paling garang menghamburkan kata-kata kesat terhadap institusi pentadbiran dan pengurusan di negara ini menerusi Facebook adalah seorang atau dua orang yang menggunakan satu akaun bernama REJIMEN ANARKI. Sebelum ini, mereka juga menggunakan akaun RAKYAT ANARKI namun setelah menyedari, lokasi mereka sedang dikesan, mereka telah membuka sebuah akaun Facebook yang baru.


Kalau bukan kerana pergaduhan dalam Demonstrasi 1 Mei di Kuala Lumpur, pastinya identiti REJIMEN ANARKI tidak akan terdedah. Kesilapannya ialah, dia bercakap besar tentang siapa dirinya dan beberapa orang Unit Amal PAS yang mendengar, tidak dapat menahan sabar. Dan akhirnya penumbuk hinggap di kening dan melukai keningnya sehingga menerima enam jahitan. Lebih menarik lagi ialah apabila dia membuat laporan polis berhubung kecederaan akibat pergaduhan dengan Unit Amal PAS.  



Walaupun yang ditangkap dan dihukum sebagai Rejimen Anarki adalah Zul Yahya @ Ali bin Jalil, sebenarnya Rejimen Anarki bukan 'seorang' Zul Yahya sahaja sebaliknya turut melibatkan seorang lagi yang bernama Ahmad.

Kedua-dua mereka bukannya ahli PKR atau PAS mahupun DAP, sebaliknya menganggotai Parti Sosialis Malaysia (PSM).

Alamat yang tertera dalam gambar (4) di bawah adalah alamat rumah ibunya. Siasatan mendapati, REJIMEN ANARKI sebenarnya tinggal di Stulang Laut, Johor.


Adakah kali ini,  Unit Kemahiran Cyber PDRM, Pusat TindakBalas Siasatan Cyber PDRM dan SKMM akan berjaya mengesan, seterusnya menangkap dan mendakwa seorang lagi REJIMEN ANARKI?


5 comments :

Anonymous said...

Mala petaka betullah! Anak muda Islam/Melayu zaman sekarang, yg. sertai puak PENGGANAS DAPBANGKAI/PKRSODOM termasuk si puak anarkiDAJAL ni, aku syak ramai telah dirosakkan moral dan minda mereka dgn. dadah/alkohol, pornografi/seks bebas/berpakaian-beraksi lucah dan menjadi puak SODOM oleh si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM dan penaja mereka dr. Barat-ZONIS! Sebab itu perangai mcm.puak pengikut SYAITAN - yg. asyik MERUSUH, teramasuk sampai MENGHINA Kesultanan Melayu, sbg.penjaga ISLAM!

Sebenaqnya "equality & liberty" (hak kesamaan & kebebasan - yg. lahir waktu "French Revolution"-yg.-amat-BUAS, diketuai ZIONIS, dlm tahun 1798), dicipta si Yahudi ZIONISDAJAL, utk. meletakkan kuasa Syaitan (sbg. tuhan mereka) SAMA dgn. kuasa ALLAH SWT kita; dan "evil is EQUAL to good" - sebab itu perangai-mcm-haiwan-buas, termasuk bebas semutlaknya, jadi si GAY/KAPIRDAJAL, makin digalakkan puak SYAITAN-gila-SODOM ni! Bahkan Raja Peranchis dan Tsar Nicholas II (Russia) dibunuh dgn. amat kejam, bersama seluruh keluarga dan sanak saudara mereka oleh si puak SODOM ni, kerana mereka penjaga agama Katolik (yg. mengharamkan budaya SODOM).

Maka, KDN patut tangkap saja bawah undang-undang TERORISMA; pedulikan gertakan undg-undg SAMPAH si KAPIR Barat-ZIONIS termasuk undg-undg UN di bawah falsafah "demokrasi-hak-asasi" mereka! MAJORITI rakyat kat NEGARA ISLAM kita ni, sedang MERANA dgn. jenayah TERORISMA puak DAPBANGKAI/PKRSODOM-si-haiwan BUAS,yg. ditaja si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Yg saya tahulah ... PDRM akan bertindak atas laporan yg dibuat !!!

Jadi anggota PDRM yg bace ni ... adakah tindakan akan dibuat ???

Atau ... PDRM masih menunggu laporan dibuat ???

Anonymous said...

PDRM bertindak cuma kalau ada repot je..mane ade kuasa nak tangkap..silap tangkap bawak mahkamah..mahkamah pulak bebaskan..x berbaloi...

Anonymous said...

Hahaha anarki taik kucing.Klu betulah orng johor ,nak tengok di tanah mana kat johor anarki taik kucing ni nak bersembunyi.
Puihhhh..

Anonymous said...

dah maki hamun polis...bila kena pukul buat repot polis juga...dasar samseng taik kucing....pui...

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.