Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, August 24, 2017

Ngeh Koo Ham Dan Afif Bahardin Pemenang YB Bengap



Cts :Hari ini, Yang Berhormat (YB) Pakatan Harapan berlumba-lumba menunjukkan kebodohan mereka. Bukan seorang tetapi dua. Saya tidak dapat menentukan pemenang bagi YB Paling Bengap hari ini melainkan menjadikan kedua-dua mereka sebagai pemenang.

Pertama, ADUN DAP Ayer Tawar, Ngeh Koo Ham telah mengitar semula isu tol di Thailand. Katanya, Thailand tiada tol sebab tiada UMNO dan Barisan Nasional. Tidak perlu ulas panjang, saya sertakan gambar plaza tol di Thailand seperti di bawah.





Kedua, sebelum dari itu ADUN Seberang Jaya yang juga merupakan EXCO Pulau Pinang, Dr Afif Bahardin, Dr Afif Bahardin cuba untuk menjadi Nujum Pak Belalang dengan meramalkan harga minyak.

Beliau mencanangkan bahawa RON95 akan naik 10 sen bermula tengah malam ini. Seperti biasa DS Najib Tun Razak dipersalahkan walaupun harga minyak ditentukan oleh harga minyak pasaran dunia.

Rupa-rupanya harga tidak berubah dan kekal seperti minggu lepas kecuali diesel yang  turun 3 sen. Ini sahajalah standard YB Pakatan Harapan. Nama saja ada 'doctorate', tetapi otak letak di kepala lutut.








No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.