Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, October 7, 2016

Ahli Parlimen DAP Buktikan, Bukan Sahaja Dia Bodoh Malahan Tidak Faham Membaca Tulisan Dalam Bahasa Melayu Dan Inggeris!!!

Yeo Bee Yin melawat Tadika PERMATA sebagai sahut cabaran PA Rosmah Mansor, Dato' Rizal Mansur. Seperti biasa, bila berhadapan dengan realiti dia akan bercakap selunak-lunaknya berbanding MP DAP yang lain.

Apabila seorang Facebooker Mazita Na Mohamad Yusop bersoal jawab dengan beliau seperti video disiarkan blogger The Saviour,  sambil menyatakan tentang kadar kemasukan dan permintaan pelajar dari SJKC yang jauh lebih tinggi untuk menyertai PERMATA, MP Serdang Ong Kian Min segera melenting. 

Sikap suka memandang rendah terhadap orang yang bukan sejenis dan sebangsa dengannya, terlalu menebal di hati Ahli Parlimen DAP itu. Namun tanpa disedari, dia sebenarnya sekadar menunjukkan bahawa KETONGONGAN, KEBODOHAN, KEBEBALAN di sebalik warna kulit dan bangsa dirinya, terlalu melampau-lampau. 

Pertanyaannya bagaimana Facebooker lebih tahu tentang nisbah tersebut sedangkan dia dan DAP tidak tahu, dijawab spontan oleh Datuk Seri Siti Azizah, Pengerusi Jawatankuasa PERMATA bahawa segala butiran tersebut terdapat di dalam laman sesawang PERMATA.

Serta-merta cerita daripada DAP ialah 'mereka semua adalah colour blind'.

KEPALA HOTAK KAUORANG LER colour blind.

Kalau colour blind sangat, apahal tak ada sebarang bunyi pun tentang pentadbiran Lim Guan Eng, pembohongan RM305 juta hanya untuk kertas laporan Terowong Dasar Laut, konsesi 30 tahun untuk tol terowong dasar laut walaupun pembiayaannya dibuat sepenuhnya oleh Kerajaan Negeri Pulau Pinang dengan menggunakan wang cukai?

Itulah tahap kepandaian DAP yang dipuja-puja sangat oleh PUAK CAP BUNGA termasuklah oleh PRESIDEN dan PENGERUSINYA!!!

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.