Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, November 30, 2013

BELUM APA APA LAGI UST KAZIM DAH KENA MAKI PUAK CACAI PR


Belum apa apa lagi, Ust Kazim dah kena maki dalam FB semalam selepas berita mengenai perlantikan beliau sebagai Ahli Majlis Tertinggi Umno diumumkan.. Apahal Puak PR nak kecoh kecoh pasal perlantikan ni pulak ? Orang Umno memang bersetuju dan menerima perkara ini. .

Aku nak tanya, salahkah Ust Kazim dilantik oleh Umno untuk menjadi Ahli Majlis Tertinggi ?? Apa dalil yang mengatakan beliau dilarang menjawat jawatan dalam parti ? Kena faham satu benda sahaja, beliau dilantik bukannya bertanding.. Kalau pemimpin dan penyokong pembangkang pun PM boleh lantik sebagai Ahli Majlis Konsultansi Perpaduan Nasional [MKPN].

Jadi apa salahnya untuk parti Umno, Ust Kazim dilantik..?? Bukan ada apa apa kesalahan dibawah kanun jenayah.. Dan selama ini pun puak cacai PR bukan suka Ust Kazim.. Mereka lebih agungkan Ustak Mek Di Azhar Idrus..



Buat penyokong-penyokong pembangkang yang tak senang duduk, Ustaz Kazim masuk parti UMNO bukan masuk kristian. Ustaz Azhar Idrus juga terang-terang menyokong PAS, kenapa Ustaz Kazim tak boleh? 





No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.