Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, December 22, 2015

Pembangkang Mula Memfitnah Peniaga Di #MARADigitalMall @IsmailSabri60



Macai pembangkang dilahirkan dengan dengan perasaan penuh kebencian terhadap setiap kebaikan yang kerajaan cuba berikan pada rakyat. Semua benda mereka kutuk semata² nak menang persepsi dari kalangan rakyat. Walhal perkara yang sebenar & fakta, langsung tidak dikisahkan.

Inilah yang dikatakan bahawa kita sudah semakin berada di ambang hujung dunia. Segala perkara yang baik dilakukan, dipandang negatif dan segala berita benar telah difitnah sehingga menjadi berita yang merugikan kepada semua pihak.

Berbalik kepada cerita asalnya berkenaan plastik beg tersebut, menurut sumber,



Semakan sudah dibuat dan 'amat mengejutkan' hasil carian mendapati sebenarnya syarikat ID Wholesale Smartphone tidak menjalankan sebarang perniagaan di MARA DIGITAL MALL yang telah dibuka awal bulan Disember 2015 ini. 

Namun syarikat tersebut didapati menjalankan perniagaan di Plaza LowYat & Ampang Point saja. Sudah terbukti bahawa dakwaan berbentuk poster di laman media sosial ini adalah fitnah yang sengaja membuatkan orang ramai terpaksa berhadapan dengan pelbagai persepsi kurang menyenangkan akhir² ini.

Nasihat kepada pembuat dan penyebar fitnah ini terutama facebook Suara Rakyat, kalau tunjuk bukti plastik beg dengan muka Dato' Seri Ismail Sabri kat sebelah tu, simpan jer lah fitnah ni. Collect dosa banyak² belum tentu dapat masuk Syurga.

Ok, itu jer nak kasi tahu.

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.