Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, September 7, 2019

KDRM Siasat Video Tak Senonoh Membabitkan Anggota



SEMBILAN klip video memaparkan aksi seorang wanita yang memakai pakaian seragam sebuah agensi penguatkuasaan melakukan aksi lucah tular di media sosial sejak semalam.

Video termasuk gambar individu berkenaan mula disebarkan melalui aplikasi Whatsapp memaparkan tindakan wanita itu membuka buka bajunya satu persatu dipercayai dalam bilik persalinan agensi berkenaan.

Antara rakaman itu membabitkan perbuatan wanita berkenaan membuka pakaian seragam sebelum menyelak pakaian dalamnya.

Selain itu, terdapat rakaman wanita itu membelakangkan kamera dalam keadaan tanpa pakaian dipercayai untuk dikongsi kepada seseorang.



Sementara itu, Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) dalam satu kenyataan hari ini di Kuala Lumpur berkata, pihaknya sedang menyiasat mengenai video terbabit yang dipercayai dirakam pada tahun lalu.

“JKDM memang ada menerima maklumat mengenai video itu yang dikatakan membabitkan kakitangan agensi ini.

“Buat masa ini, kita masih menyiasat mengenainya dan berdasarkan maklumat awal video itu dirakam pada tahun lalu tetapi disebar di media sosial sejak beberapa hari lalu,” katanya ketika dihubungi.

Menurut JKDM, pihaknya akan mengeluarkan kenyataan lanjut berhubung rakaman itu dalam masa terdekat sebaik siasatan mengenainya selesai.

Credit : Cempedakcheese

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.