Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, May 21, 2013

PANASS !!! [VIDEO] URUT BOGEL DI SELANGOR DIDALANGI OLEH RONNIE LIU (Bekas Exco Selangor)


Video ini berjaya dirakam dalam satu serbuan PDRM ke sebuah pusat urut di Puchong. Menurut kenyataan polis dalam video ini, premis ini telah diserbu sebelum ini tetapi masih aktif. Ertinya, walaupun melanggar kesalahan, pihak PBT di bawah Kerajaan PAS-PKR-DAP masih tidak menyita dan membiarkan premis maksiat ini terus beroperasi.

Rupa-rupanya dulu bekas bapa ayam dilantik menjadi EXCO menjaga PBT, patutler rumah urut haram makin bertambah bagai cendawan tumbuh selepas hujan.




Tak hairan lah walaupun banyak kali di serbu oleh PDRM,mereka masih lagi beroperasi seperti biasa kerana PBT di Selangor ni di jaga oleh bapak ayam ronnie liu..Masih ingatkah lagi peristiwa Ronniu Liu pernah disiasat kerana menghalang pegawai penguatkuasa menjalankan operasi cegah maksiat.

Menghalang operasi MPSJ Pada 3 November 2007, pois dari Balai Polis Puchong menyiasat Ronnie Liu mengikut Seksyen 186 Kanun Keseksaan kerana menghalang pegawai penguatkuasa Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) menjalankan operasi mencegah maksiat di sebuah hotel di Bandar Puchong Jaya, Selangor. Ronnie menetap di Petaling Jaya Utara . Penyitaan dilakukan oleh pasukan polis dan anggota penguat kuasa Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ). 22 pelacur warga asing dan 12 lelaki dipercayai pelanggan telah ditangkap. Hotel itu memang tidak berlesen termasuk melanggar undang-undang lain. Dalang sindiket pelacuran dan pemilik hotel akan disiasat. Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Zainal Rashid Abu Bakar menyatakan Ronnie diberi amaran 5 kali dalam masa sejam tetapi masih enggan memberi kerjasama. Polis telah menyerbu hotel itu beberapa kali tetapi gagal menangkap pelacur kerana ada lorong rahsia. [5] Sumber

Baca seterusnya : DI SINI


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.