Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, May 26, 2013

Rusuhan Bakal Berlaku Malam Ini?Perarakan Haram Ke Dataran Merdeka Bermula Malam Ini! Hasutan Di Halalkan.. ?

Rusuhan Bakal Berlaku Malam Ini?Perarakan Haram Ke Dataran Merdeka Bermula Malam Ini! Hasutan Di Halalkan.. ?

Sebentar tadi perhimpunan yang mengumpulkan segala macam jenis aparat pakatan yang meroyan tak dapat terima hakikat mereka kalah dalam pilihanraya.

Dalam kesemua ucapan Pisau perhatikan hampir kesemuanya pembohongan,fitnah yang diulang ulang sedangkan kita semua tahu tidak berlaku Blackout seperti mana yang difitnah oleh anjing anjing pakatan ini.

Chegubard sebentar tadi mengumumkan sekiranya Pengerusi SPR tidak letak jawatan sehingga jam 12 malam ini dia menyeru supaya mereka yang hadir di Padang berhadapan Amcorp Mall akan berarak hingga ke Dataran Merdeka. Menurut sumber Pisau perancangan untuk melakukan rusuhan dan kekacauan bakal bermula malam ini. Desakan agar pengerusi SPR meletak jawatan hanyalah dijadikan alasan untuk mengadakan rusuhan secara ganas.

 20130525-231711.jpg

Golongan Punk memang cukup gemar kepada anarki,mereka ini juga dikatakan diupah untuk turun mengganas.

Contoh terbaik penyokong haprak pakatan,bertatu dikaki ..akhlak jenis apa yang gadis ini cuba tampilkan hinggakan tawar diri sendiri untuk habuan selingkohan!


 20130525-231726.jpg

PAS kata mereka tidak terlibat, namun inilah yang dikatakan sebagai munafik!


20130525-231738.jpg

"Harap polis dapat ambil tindakan secepat mungkin”




No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.