Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, May 21, 2013

TUDIAA!! Disebalik Kehidupan Si CEO Air Asia X Paling Tak Rasis Tuuu!!

\Siapa Si Botak ni Sebenarnya?

Mamat Melayu yang tak rasis ni rupanya...

Siapa dia disebalik Air AsiaX? Apa perangai sebenar mamat sekor ni?

MakeUp

Perghhh.. pondan ke?


Menurut sumber  dari dalam Air Asia sendiri. Azran ni Islam liberal.. dia bukan pondan, tapi liberal yang membolehkan apa saja. Dia selalu keluar minum, bertukar-tukar perempuan. Kira hidupnya memang sosialll gila lahh..

Soo kita kena faham la, melayu macam ni memang tak sedar diri, dah tak rasa diri tu melayu, sebab tu dia tak rasis. Orang macam ni, bukan perempuan saja dia bantai, silap-silap.. lelaki pun jalannnn..

he he he..



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.