Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, January 15, 2016

Aziz Bari Bakal Menteri Besar Selangor???


Selepas menyingkirkan PAS, DAP sudah mula berkira-kira mengurangkan pengaruh PKR di Selangor. Sebagaimana sedia maklum Selangor sebuah negeri besar yang mempunyai banyak khazanah untuk disamun sekiranya mereka menang.

Azmin Ali pun dah kantoi kes cat tembok 9 juta. Imej PKR nampaknya sudah mula tercalar. Jika dahulu, jikalau bukan PKR maka DAP perlu beri kerusi MB Selangor kepada orang PAS.

Namun kali ini DAP yakin PKR akan kalah banyak dan DAP yang akan dominasi kerusi di Selangor. Maka mereka telah sediakan orang yang mereka boleh kudakan dan jadi calon Melayu DAP.

Mahukah kamu semua dapat MB daripada kalangan DAP? Nescaya makin ramai yang akan tertindas. Malahan harga rumah pun akan mencecah jutaan ringgit sama seperti di Pulau Pinang.or

Kemungkinan Azmin Ali dijatuhkan oleh DAP juga amat tinggi memandakan Azmin tidak mahu dengar cakap DAP untuk buang mereka yang dilantik sebagai Exco Kerajaan Negeri Selangor daripada ADUN PAS.

Mungkinkah retak PR akan berlaku sekali lagi? 

2 comments :

Anonymous said...

Si JANTAN BANGKAI BABI ni PENYAMAQ kot! Dasar si PENJILAT JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI BABI-si-PORNO/HOMO/RASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS-SOROS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1!

Aku harap lu dan KETURUNAN lu yg. juga JAHAT mcm. BANGKAI BABI akan terima balasannya - JANTAN SIAL oi!


Nek Tempoyak.

Anonymous said...

JANTAN SIAL ni mesti GILA-JAMBAN juga kerana Razali telah MENDEDAHkan puak SYAITAN ZIONIS DAPBANGKAI BABI ni suka dok kat JAMBAN - bayangkan boleh dapat idea 'bernas' depa kat JAMBAN; apa KEJADAHnya puak SYAITAN DAPBANGKAI BABI ni; dapat idea waktu BUANG AIR BESAR - JIJIKnya puak BANGKAI BABI ni! Puak SYAITAN mcm. ni BERANGAN nak KUASAI NEGARA ISLAM kita ni - PI MAMPOS! Dan mana-mana si Islam/Melayu yg. sanggup JILAT puak SYAITAN JAMBAN ni, depa juga boleh MAMPOS!

Patutlah si muka kit SIAL DAPBANGKAI BABI tu tu sebiji mcm. puak KANIBAL dan mcm. BINATANG BUAS - aku harap PDRM buka balik kes-kes mayat pendatang asing yg. dijumpai ramai sebelum ni kat P. Pinang - ada tak organ-organ depa hilang; terutamanya dr. OTAK, SUM SUM TULANG BELAKANG dan DARAH?!

Puak Syaitan Zionis (juga menguasai Illuminati/Freemason) ini memang disyaki mengamalkan Kanibalisma – sebab itu puak SYAITAN ni GILA perang berterusan utk. mendpt. dgn. mudah, mangsa-mangsa terutamanya bayi/kanak-kanak dan anak muda untuk darah (“young blood”) serta pelbagai organ – yg. sentiasa diperlukan depa untuk “Vampirism“ (meminum darah muda) dan kajian “stem cell research” (kesemuanya yg. diGUGUR/di BUNUH/diBIAK di makmal – semuanya untuk kajian rawatan Vaksin/ubatan/produk kecantikan (termasuk Botox) untuk awet muda dan ‘immortality’ – lihat di http://watch.pair.com/stem-cell.html , BRAVE NEW BABIES: the unprotected subjects of biomedical research, By Barbara Aho; di - http://www.independent.co.uk/news/science/vampire-therapy-young-blood-may-reverse-ageing-9323042.html , Vampire therapy: young blood may reverse ageing, John von Radowitz, 05 May 2014; dan di - http://www.lef.org/magazine/mag2013/feb2013_otc_01.htm , How Engineered Stem Cells May Enable Youthful Immortality, by Michael D. West, PhD.). Termasuk untuk awet muda dan menyembohkan penyakit kronik [kerana depa percaya jasad depa perlu dalam keadaan baik untuk “hidup semula” dan untuk selamanya (“immortality”)], serta untuk dikorbankan dalam upacara pemujaan JIJIK depa kepada Iblis/Syaitan (Lucifer/Satan – dlm. agama Kristian) - agar Iblis ini akan berkuasa di 'Satu Dunia Baru' (NWO)nya!

Nek Tempoyak

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.