Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, February 19, 2016

Ski, luxury boat dan kereta mewah bukan kemewahan juga?


Blog Dr Mahathir menimbulkan isu mengenai majlis perkahwinananak Najib dan Rosmah lalu terus menuduh ianya bermewah-mewah.

Kadang kala agak melampau membaling batu sedangkan diri berada dalam rumah kaca.

Habis begitu, tidakkah bermewah-mewah cucu Dr Mahathir boleh pergi ski dan punya boat mewah?




Tambah pula dengan kereta berikut:






Kereta Porsche Cayenne siapa pula berikut:

Kereta Mukhriz



Mungkin alasannya adalah mereka ni ahli perniagaan berjaya. Baca 
SINI dan fikirkan 


Seterusnya

2 comments :

Anonymous said...

Jet ski harganya sama dengan 12 Kali big mama bikin rambut je...3 buah keretà cayence tu sama kosnya dengan seminggu big mama bershoping sambil abang jibby bergolof dgn Obama ketika orang kelate berpesta àir banjir. Mana ada mewah...tak caya Cuba pi tanya big mama.!

Anonymous said...

La dah anak dia antara org terkaya di malaysia...anak najib ada ke dlm senarai yg terkaya...hahahahah.....harap duit bapak dia aje...tu pun bapak dia curi duit rakyat.....kau jilat ajelah....

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.