Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, April 6, 2016

Tidak Bergari Tetapi Rafizi Berlagak dan Berlakun seperti Bergari demi Meraih Simpati!!!



Mangkuk ni memang sewajarnya menerima balasan yang sangat berat hasil daripada perbuatannya. Tetapi barangkali Allah Taala menangguhkan hukumannya itu, maka bersenang-senanglah dan bermegah-megahlah dia dengan 'kehebatan'nya menipu dan memperdayakan orang ramai.

Perhatikan gambar di atas. Dengan senyum simpul dan tangan ke belakang seolah-olah digari, Rafizi cuba mewudjudkan sentimen di kalangan penyokong mahupun penonton bahawa dia sedang teraniaya. Dia bukan sahaja telah dizalimi, bahkan tidak dilayan secara adil oleh PDRM. Lihat gambar kanan bawah dimana jari hantunya bersilang di celah ibu jari menunjukan isyarat apa!

Hakikatnya, tangan Rafizi tidak bergari pun. Dia tidak digari, malah semasa di soal-siasat, dia dilayan dengan sebaik-baiknya, bahkan jauh lebih baik daripada anggota polis yang menghadap Jabatan Tatatertib.

Kalau dah namanya penipu, dia akan terus menipu. Setiap ruang yang ada akan digunakan untuk melakukan penipuan sehabis baik yang mungkin. Tujuan hidupnya adalah menipu dan Rafizi melaksanakan tujuan hidupnya itu dengan sebaik-baiknya...

Itu pun masih ada juga yang percaya dengan Rafizi Ramli!!!



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.