Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, February 27, 2017

Kunjungan Raja Salman Buktikan Tuduhan #Tun Mahathir Tidak Berasas!!!




Andai kita berfikir gunakan logik akal, kalau benarlah Najib MENIPU dan BERBOHONG yang sumber asal RM 2.6 Billion yang didedahkan itu adalah derma dari Arab Saudi ,terfikirkah kita King Salman Raja Arab Saudi mahu datang melakukan kunjungan hormat ke Malaysia apatah lagi berjumpa Najib???

Maka,telah terjawab apabila si pemberi datang berjumpa dengan si penerima. 

Jelaslah bahawa sikap kejujuran dan ketulusan Najib yang menyatakan sumber asal RM 2.6 Billion yang didedahkan itu adalah derma dari Arab Saudi DAN BUKAN SESEKALI dari sumber 1MDB. Malah segala fitnah, penipuan dan pembohongan Pakatan Haram Jadah, pembangkang, atok nyayok mudah lupa serta penjilat dan pemakan dedak tegar mereka atau yang lain memakan diri mereka sendiri. 


Maka berkokoklah macai-macai bagai orang meroyan tak sudah;
Obama datang dikata berbaik dengan Yahudi. 
        China datang dikata pula jual negara kepada komunis.
Kini, Raja Salman datang dikata tiada duit dan tak ikhlas bersahabat dengan Malaysia 
Bila Jokowi datang bakal dihina sebagai kawan dengan orang gaji dan buruh kasar

Entah apa penyakit bangang dalam negara kita ni. Semua salah dan tak betul.



Padahal esok Saudi Aramco akan menandatangani perjanjian pelaburan di RAPID Pengerang dengan nilai yang dilaporkan USD2 trillion dan ada pihak menilai hingga USD10 trillion.

Malah Beberapa Memorandum Persefahaman akan dimeterai selepas mesyuarat delegasi antaranya:

1. Memorandum mengenai kerjasama dalam bidang saintifik dan pendidikan.
2. Memorandum persefahaman untuk kerjasama ekonomi.
3. Memorandum persefahaman dalam bidang buruh dan sumber manusia.
4. Memorandum persefahaman antara Pertubuhan Berita Nasional (Bernama) dan Saudi Press Agency mengenai kerjasama dan perkongsian berita.

Maka neraka lah jawab nya kepada pemakan daging busuk, darah dan nanah yang menabur fitnah selama ini... terbukti BODOH, BANGANG dan TOLOL lah mereka sepanjang zaman yang percaya kepada fitnah berkenaan... benarlah dalam Al-QURAN yang menyatakan bahawa fitnah itu lebih dahsyat dari membunuh... hingga rosak masyarakat, berpecah belah dan timbul permusuhan khususnya dikalangan melayu dan Islam...

Yang untung nya DAPiggy lah yang sememangnya kafir harbi laknatullah rasis chauvanis anti Islam... ketua segala ketua dalam Pakatan Haram jadah Pembangkang...

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.