Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, June 19, 2016

Muhyiddin Perlu Saman Nika Gee Kerana Dakwaan Ada Hubungan Asmara Dengannya

Kenyataan penafian daripada Muhyiddin Yassin nampaknya tidak menutup isu skandal aib yang didedahkan oleh Raja Petra Kamaruddin. Malahan hari ini, Raja Petra Kamaruddin telah menyiarkan satu Akuan Bersumpah (SD) dua muka surat di portalnya, Malaysia Today.

Memetik laporan Buletin 247, Akuan Bersumpah tersebut telah dibuat oleh suami kepada wanita yang dikaitkan dengan Muhyiddin. Akuan Bersumpah itu adalah membabitkan pengakuan wanita itu sendiri. Wanita itu turut mengakui mempunyai hubungan asmara dengan Muhyiddin untuk tempoh yang agak lama.

Justeru, tuduhan bahawa Muhyiddin mempunyai hubungan asmara dengan wanita yang dikenali oleh Nika Gee itu datangnya daripada wanita itu sendiri. Kalau Muhyiddin ingin menafikannya atau menyaman sesiapa sahaja yang membuat tuduhan yang dia mempunyai hubungan asmara dengan mana-mana isteri orang, dia perlu menyaman Nika Gee.

Satu-satunya cara untuk Muhyiddin membersihkan namanya adalah dengan menyaman. Tiada cara lain. Itu jugalah yang dicakapkan kepada Najib yang dikatakan perlu menyaman blogger United Kingdom dan Amerika Syarikat untuk membersihkan namanya. Bagaimanapun, Najib tidak boleh berbuat begitu kerana undang-undang di United Kingdom tidak membenarkan warga asing yang tidak mempunyai sebarang kepentingan dengan UK menyaman warganya. Berbeza pula dengan Muhyiddin kerana kesenya berlaku di Malaysia.

1 comment :

IBU TUTI TKI SINGAPUR said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.