Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, April 6, 2016

Jawapan Lim Guan Eng Hanya Tak tahu, nafi berlaku dan tak mahu layan blogger




Lim Guan Eng hanya kata dia tidak tahu menahu tentang perjanjian penjualan tanah Taman Manggis yang mana pembidaan dibuat secara tipu, KLIDC tidak serius untuk bangunkan dan pekerja pun tidak ada.
Penang govt unaware of papers in Rahman’s possession
http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2016/04/05/penang-govt-unaware-of-papers-in-rahmans-possession/

Selain itu, dia kata 


KLIDC masih lagi pemilik sah Taman Manggis - Guan Eng [TONTON VIDEO]
          pada 05-04-2016 05:04 
          Oleh Azizul Osman
KUALA LUMPUR: Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng memberitahu, beliau tidak tahu-menahu mengenai pendedahan terbaru Datuk Abdul Rahman Dahlan bersabit penjualan tanah di Taman Manggis kepada pihak ketiga yang membolehkan pembeli asal mengaut untung puluhan juta ringgit. 
Sebaliknya beliau menegaskan Kuala Lumpur International Dental Center Sdn Bhd (KLIDC) masih lagi pemilik sah tanah berkenaan selepas mendapat pengesahan daripada Suruhanajaya Syarikat Malaysia (SSM).
http://antarapos.com/bm/index.php?q9nan56SpKPkoObnaNGXpVvZn7Wmc5dmaQ== 
http://www.themalaymailonline.com/malaysia/article/guan-eng-shows-proof-klidc-did-not-apply-for-land-ownership-transfer 

Nampak sangat Lim Guan Eng berhelah kerana ini adalah skim buat dulu dan paper disusuli.

Akhir sekali, dia kata tak mahu layan blogger:

 


Kata Snapshot 2016, Ini elok diserahkan pada RPK:
http://www.malaysia-today.net/who-was-lim-guan-engs-grandfather/
Cucu cicit pelacur Yap Ah Loy baik sedor diri. Dia sepatutnya lebih telus:
http://www.freemalaysiatoday.com/category/opinion/2016/04/06/something-in-penang-smells-funny-by-scott-ng/

1 comment :

Anonymous said...

btul...sama la gak ngan najib...so kalo btul jujur...dedua patut di nyahkan jagn jadi dedak salah orng namapak salah pihak sendiri x nampak...munafik tu namanya

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.