Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, July 4, 2014

USAHA DAP HAPUSKAN KONTRAK SOSIAL!!! BERSEDIALAH DAP KEHILANGAN KEWARGANEGARAAN!!!

IKRAR UTAMA "HAPUSKAN STATUS BUMIPUTERA"




Dulu Melayu Tidak Bertudung Bangkit Bangga Sokong Dap Tolak Hudud,...Kini Kita Tunggu Pula Yang Bertudung Bangkit Bangga Menolak Hudud Demi Dap..



Kalau politik kampus memang siapa cantik atau handsome akan menang, kini Dap nak jadikan pilihanraya macam memilih wakil pelajar. 


Yang lebih penting, ahli DAP berpegang kepada falsafah, "asalkan bukan melayu". india bertanding boleh menang, cina bertanding pun menang, bila melayu muda cantik bertanding, kalah.

Orang kata generasi Y anti BN, tidak juga, itu cuma degar2 yang tak berasas. Masih ramai yang kental sokongannya kepada BN. Buatlah kaji selidik bebas kalau tak caya. Jangan harapkan Merdeka Center atau UMDECEL.

Sebagai sebuah parti yang berteraskan cauvinistme Cina, DAP bijak mengatur langkah untuk mengambil hati orang-orang Melayu yang merupakan penduduk majoriti di Malaysia. Selepas mereka hampir berjaya dengan formula yang mereka gunakan di PRK Teluk Intan dengan memperkenalkan gadis Melayu bernama Dyana Sofya, DAP tidak berpaling lagi. Formula yang sama akan turut digunakan pada masa hadapan.

Ini dapat dilihat melalui sessi pengenalan ahli baru DAP yang bernama Young Sefura Othman atau panggilan manjanya Rara. Satu ketika dahulu beliau dikenali sebagai gadis BERSIH. Beliau adalah penyelaras segmentasi wanita muda SAMM. Beliau tidak pernah menyertai mana-mana parti politik. Setelah lama memerhati, semalam beliau menyertai DAP. Bukan calang-calang gadis kalau Ahli Parlimen DAP Segambut, YB Lim Li Ping sendiri turun padang untuk menerima borang keahlian.

Pastinya Rara akan merupakan salah seorang calon yang bakal mewarnai PRU14 yang akan datang. Formulanya mudah, cantik, bertudung, berpelajaran pastinya tiket yang mudah untuk menarik pengundi-pengundi Melayu. Namun teringat kata-kata seorang sahabat ketika PRK Teluk Intan, Rakyat hendak memilih Wakil Rakyat, bukannya Ratu Cantik.


Dap cuba memperbodohkan rakyat malaysia dengan menjaja wajah gadis melayu yang di katakan cun melecun untuk pancing undi! 


Rakyat malaysia tak sebodoh Dap! 


Manusia tak boleh hidup dengan bergantung kepada kecantikan! Yang hidup dengan kecantikan hanyalah puak PR. 


Pentadbir negara yang berwibawa saja yang boleh menjamin hidup rakyatnya! 


Yang cantik-cantik itu bolehlah memancing nafsu pemimpin PR yang memang lemah dengan godaan wanita!!! 

3 comments :

Anonymous said...

Aku di sini x nk timbulkn kemarahan mna2 pihak. Tpi rsa tanggungjwp sbgai org islam bangsa melayu dn rakyat malaysia dn rasa kecintaan kpda keharmonian perpaduan kedamaian sekarang dan utk generasi seterusnya. Soal politik x da kaitan. Jadi ingin aku mengingatkn kepada segelintir masyarakat yg mana mmbangkitkan isu agama, perkauman....provokasi melampau yg menyentuh agama aku, bangsa aku...biadap pd pemerintah dn institusi di raja supaya berwaspada kepada tingkah laku dan percakapan x kira anda di mana, tinggi mana pun pangkat jawatan...sebesar manapun kekayaan anda dlm atau luar negara. Jika saluran undang2 yg sah sedia ada gagal mengawal perlakuan sebegini bahaya besar menanti kepada org2 sebegini. Ibarat pepatah...jgn nasi menjadi bubur...jgn pisang berbuah dua kali....

Ikhlas dari
Khalifah besar
///Jurusaceh///

Anonymous said...

Bila nak memperbodohkan Bangsa Melayu, pandai mempergunakan gadis gadis muda...kononnya pengundi2 Melayu bodoh2 belaka dan akan terpedaya. Nampak sangat mereka beria-ia nak membuktikannya! Dah gagal semasa Teluk Intan, DAP nak cuba sekali lagi di PRK atau PRU akan datang.

Yang hairannya, untuk pemimpin2 cina, mereka tak berani pilih yang cantik ataupun hansem. Muka hodoh taik macam teresa, guan eng, kit siang, ramkapal,tony, dll mereka tampilkan.

Sebabnya? Mereka tahu kaum cina dan india mereka tak berani nak memperbodohkan dengan menampilkan "ratu cantik bimbo". Hanya dengan kaum melayu saja DAP berani nak memperbodohkan!

Kit siang dan anak laknat dia akan diajar sekali lagi supaya jangan nak memperbodohkan Bangsa Melayu. Nahas jadinya. Dulu Teluk Intan, lain kali, lain pulak yang akan DAP kalah. Baru padan muka apek tua rasis tu terhegeh hegeh pergi IJN bila kalah lagi nanti!!!!

Anonymous said...

Masih ada lagi Melayu Sial mcm ni!!!

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.