Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, February 3, 2016

Fitnah Pembangkang Di Media Sosial Terhadap TPM Guna Kereta Mewah



Satu lagi fitnah media sosial pembangkang terhadap TPM DS Ahmad Zahid Hamidi . Sebenarnya kereta ini bukan kereta rasmi TPM tetapi milik kerajaan Johor untuk tetamu VVIP.

Ia digunakan oleh Perdana Menteri, Timbalan Perdana Menteri serta lain-lain kenamaan  semasa mengadakan lawatan rasmi ke negeri Johor. Semasa TPM  mengadap Sultan Johor di Istana Johor baru- baru ini, plate kereta tersebut telah ditukar dengan nama Timbalan Perdana Menteri. Begitu juga sekiranya digunakan oleh Perdana Menteri.

Menurut komen daripada seorang kakitangan SUK Johor di page pro pembangkang ini , kereta mewah ini diberikan Tuanku Sultan Johor kepada kerajaan negeri johor untuk menyambut tetamu kerhormat dan VIP datang ke Johor .

Amat malang sekali page pro pembangkang yang melakukan fitnah mengaitkan kereta AUDI ini sebagai kenderaan rasmi TPM dan memburukkan nama negeri Johor . 







No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.