Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, February 11, 2016

Tanpa Sedari Akhirnya Mereka Berjaya Dijadikan Boneka DAP Untuk Menjatuhkan Maruah Tabung Haji.




Pembangkang terutama DAP sememangnya tidak senang apabila institusi-institusi Islam memperolehi keuntungan berlipat ganda yang membolehkan entiti tersebut membayar dividen dan bonus yang tinggi kepada pencarumnya

Tanpa berlengah mereka mereka menyerang entiti tersebut supaya rakyat tidak berkeyakinan, mengeluarkan caruman yang boleh meyebabkan ia mengalami kerugian.

Amat menghairankan, tanpa Mendapatkan Kepastian Terdapat Orang-Orang Melayu turut menjadi lidah DAP. Mereka Menjatuhkan Hukuman Sebelum Perbicaraan . Akhirnya Mereka Juga Yang Kelihatan Seperti Orang Hilang Akal.


3 comments :

Anonymous said...

Cina Musibat sebok pasal Tabong Haji!!!

Woii Musibat lagi baik ko gi check Tabong Lim Guan Eng dan Lain2 anggota DAPIGS!!!

WTF!!!

Anonymous said...

nak salahkan sepenuhnya cinapig2 ni tak boleh sebab org Melayu Islam sendiri yg ikut mereka. Cina tak ikutpun cakap cerita org melayu..tp org Melayu termasuk artis bodoh ini pun ikut serta..

apa boleh buat.. kerja menjahanam sesama sendiri mmg hebat dilakukan oleh org Melayu.

Biar Allah bg balasan kpd pemfitnah dan org2 yg menyebarkan agenda jahat ini. Semoga Tabung Haji dalam peliharaan Allah SWT.

Zahar said...


SATU LAGI BERITA YANG AKAN MEMBUATKAN CINAPEK DAN DAPig MENGELUPUR!!! TAK BOLEH TEMBUS PASARAN HALAL JIKA TAK PENUHI SYARAT KETAT JAKIM!! JAKIM DIBERI KUASA MUTLAK DALAM MAJLIS HALAL MALAYSIA.. no more piggy company tukang cop sijil HALAL!!

Majlis Halal Malaysia ganti JK Khas Halal- Zahid

Oleh NOOR HASILAH ISMAIL
11 FEB: Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mengumumkan bahawa Jawatankuasa Khas Kabinet Mengenai Halal dibubarkan dan digantikan dengan Majlis Halal Malaysia (MHM) berkuatkuasa Khamis.

Katanya serentak dengan itu bahagian bahagian hab halal akan diletakkan di bawah tanggungjawab Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) di mana jabatan itu akan memberi tumpuan kepada pensijilan, tadbir urus dan soal-soal berkaitan dengan syariah.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.