Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, September 18, 2017

Kebakaran Tahfiz, Zam Maidin Kena Minta Maaf

Minta maaflah mamak Zam. Tuduhan hang tu dah sah sah tak betul. Sudah sah sah menyimpang jauh dan masuk ke laut. Suka hati mak ayah kau aja hendak tuduh orang.

Polis sudah sahkan kejadian kebakaran yang berlaku adalah bermotifkan dendam. Jadi Zam Mamak hang kena tarik balik ayat ayat kotor yang keluaq kat twitter hang.

Malu la ooi. Bukak kedai makan pun melingkup kat Ayer 8, Putrajaya. Baik kau salahkan diri kau sendiri kena kedai kau melingkup dari nak celupar tak tentu pasal tentang kebakaran sekolah tahfiz ni.

Melayu Berwawasan.

1 comment :

Anonymous said...

Sengaja dibakar atau litar pintas adalah penyebab malapetaka tu..Jika langkah2 keselamatan dibuat untuk mencegahnya dibuat oleh pengurusan tahfiz tersebut sekurang2nya bilangan kemalangan jiwa dapat dikurangkan. Jika ada pintu kedua untuk keluar atau ada alat pemadam kebakaran pastinya bencana tersebut dapat dielakkan.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.