Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, June 5, 2014

TERKINI ! WAN AZIZAH GANTUNG KEAHLIAN AZMIN ALI ??!!

Sebentar tadi, Badrul Hisham Shahrin atau pun Chegu Bard telah retweet satu twitter kontroversi :


Yaser Al-masri @Yaser_masri03 · 28m 
Sah @AzminAli melalui @xavierjayakumar cuba rasuah @AbdMalekHussin JPP. Anggota parti desak @drwanazizah gantung azmin dan xavier segera


Kita semua tahu Chegu Bard SAMM telah digantung keahlian parti PKR kerana membuat kenyataan media yang mengatakan bahawa proses pemilihan PKR adalah kotor dan tidak telus. 

Beliau juga menyatakan bahawa petugas JPP menjadi agen kepada Azmin Ali pada 12 Mei 2014baca sini 

Dan kerana itu mungkin ada yang menganggap Chegu Bard SAMM sedang berdendam dengan kepimpinan tertinggi PKR.

Tetapi dalam masa yang sama, kenyataan di dalam twitter di atas amat memalukan dan menjatuhkan maruah parti PKR yang tinggal tidak seberapa ini, jika benar.

Dan di manakah suara-suara Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang DAP yang sebelum ini kerap menuduh parti UMNO sebagai korup dan sebagainya?

Sungguh memalukan!


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.