Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, April 22, 2015

ABIM Selesa Serang Islam DARIPADA BELA ISLAM

Wednesday, April 22, 2015

Bila salah silap umat Islam, ABIM cepat serang. Tapi bila idolanya mencemar akidah dalam gereja, ABIM diam ...

Apabila orang Kafir seperti Eric Paulsen hina dan ugut Islam, ABIM diam ...

Semuanya rosak dan sesat ditangan Anwar

Note :

MBPJ sudah keluarkan kenyataan. Gereja tersebut tiada permit tapi Exco pula kata gereja tak perlu buat permit. Tujuan Majlis adalah untuk memastikan keharmonian sebelum meluluskan permit. Bila dah buat kerja tak ikut peruntukan undang-undang, inilah hasilnya. Tapi apa-apa halpun tahniah kepada PAS kawasan Taman Medan terutamanya ahli majlis yang merupakan hardcore PAS. anda semua telah membuktikan bahawa anda adalah haram jadah.

2 comments :

Anonymous said...

Kepala slgor pon haram jadah....

Mat isap pelir kat jamban....puiii....

Anonymous said...

Mana MAIN/JAIN? Apahal ISLAM serta undg-undg Perlembagaan diPERLEKEHkan oleh PENGGANAS-PENGANAS anti-ISLAM/Melayu-EJEN/KULI- Barat/Zionis, sampai mcm. ni sekali- kerana KEDAULATAN Agama ISLAM di NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ni, adalah di bawah KUASA EKSEKUTIF DYMM Kesultanan Islam/Melayu kita sbg. KETUA NEGARA/KETUA AGAMA!

Maka, HALANGAN penyebaran agama lain, apalagi membina rumah ibadah HARAM, juga berada bawah KUASA EKSEKUTIF DYMM Kesultanan Islam/Melayu kita ni!

Kat Barat-HIPOKRIT/PENIPU pun yg. asyik melaungkan “hak asasi/demokrasi“-ala Barat/Zionis depa, masjis-masjid bukan main susah nak dibina (kebanyakan terpaksa membeli gereja yg. dah ditutup) dan makin di BAKAR serta umat Islam diBUNUH contohnya 400 masjid telah di bakar di Jerman dan 9 usahawan Islam Turki dibunuh termasuk oleh perisik Jerman sejak beberapa tahun ni US (lihat di - http://www.islamophobiawatch.co.uk/turkish-parliament-report-88-of-attacks-on-german-mosques-unsolved/#more-38818 ,Turkish Parliament report: 88% of attacks on German mosques unsolved, Posted on November 20, 2014 by Bob Pitt Today’s Zaman, 20 November 2014; dan di – http://www.wsws.org/en/articles/2013/11/14/nsu-n14.html , New evidence points to German secret service collaboration with far-right NSU, By Christoph Dreier , 14 November 2013)!

ISrael-JAHANAM pula, beratus juga masjid telah diBOM dan Masjid Al-Aqsa suci kita makin diceroboh dan mahu diJAHANAMkan di masa akan dtg - BUMIPUTERA Islam Palestin termasuk anak-anak kecil/wanita/or. tua yg. diBOM/diBUNUH dg. amat KEJAM oleh rejim PENGGANAS Yahudi ini, jgn. cakaplah!!

Nek Tempoyak.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.