Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, April 6, 2015

Ulamak-PASMA Gaduh Di Malaya Tapi Cemolot Dengan DAP di Sarawak?

Monday, April 6, 2015

POM PANG! POM PANG! CUMA WAYANG!

HAHAHA.... MEMANG HAMPAS

Kita di Malaya ingatkan golongan ulamak dan PASMA berkelahi tapi rupanya mereka boleh keluar berkempen bersama di Sarawak.

Gambar di atas adalah gambar Haji Hadi dan Mahfuz di lapangan terbang Kuching pada tengahhari Jummat lepas menaiki MH2742. SOlat jumaat di mana Haji?

Ingatkan PAS dan DAP bbergaduh tapi perjanjian untuk PAS bantu DAP di Sarawak tetap kekal sebagaimana disetujui Lim Guan Eng dan Phahrolrazi di pejabat Guan ENg awal tahun ini.

Adakah pergaduhan PASMA-Ulamak, DAP Sarawak-DAP KL dan DAP Sarawak-PAS hanya lakunan saja?

Dr Hatta Ramli pun ada di Sarawak. Kelihatan sedang terbongkang tidor di Airport.

Dia dilihat kelihatan bersama dalam program yang dianjur oleh Ketua Penerangan PAS Sarawak, Andri Zulkarnian Hamdan @ Abu Siraj Almuner. DIa ni bukan ke PATI?

Program Hatta di Bekenu Miri di sebuah kedai kopi. Dia dilelong sebagai hero rakyat tapi masa banjir di Kuala Krai Kelantan, batang hidung pun tak nampak. Kencing punya kaki sik.

Dia di sana bukan untuk apa tapi untuk ajak rakyat berdemo di KL pada bukan Mei dan jual kalender..

Turut juga membuka pusat khidmat DUN Lamir di Taman Tunku Miri. Ukan guna apa pun tapi hanya untuk jadi pusat khidmat orang Kelantan yang berada di Miri.

ELok Adenan Satem hantar balik orang-orang Kelantan yang kerja gomen. Banyak ejen PAS berlaka.

Di kg Tukau Jaya Lambir, dia memberi sumbangan buat surau. Penipu dan OPPORTUNIS!!!

Kerajaan negeri dah nak buat surau tapi ada masaalah tanah sebab tanah dipunyai syarikat. Pergilah selesaikan masaalah tanah tu, Hatta!

Bang Put pula dilihat berada di Miri dan gambar di atas keliahatan Mahfuz sedang  menyebar risalah. ENtah risalah atau buku komek Mr Bean terbaru berjodol Hello! Hello! Hello SIrul!

Pastinya risalah isu GST yang sedang cuba di exploitasi.

Dia masuk Kampung Tek bawa beras dan gula kemudian jaja akan selesaikan masaalah kemiskinan. Kelantan tu kenapa ramai masih miskin lagi setelah berada lebih 25 tahun bawah PAS? Duit air dipusing ke urusan parti dan balak Kelantan menyebabkan bencana banjir.

Selepas itu dia ke Tamu Emart di Tudan untuk jual modal Sirul yang dah tak laku di Semenanjung jika tidak dihidupkan balik oleh Tun Dr Mahathirr.

Semalam Haji Hadi dijangkakan berada di Miri juga tapi telah ke Bintulu saja. Lalu terus balik KL..

Cr :The Unspinners

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.