Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, June 5, 2014

Dyana bersekedudukan dengan seorang bernama Ooi di JB?

Sharing dari blog Unspinners



Khabar terbaru diterima Yammy Samat telah dihantar surat tunjuk sebab oleh pengurusan UMNO kerana menyokong pembangkang dalam kempen. Kalau Yammy ada maruah dan bukan baruah, letak jawatan dan berkawanlah dengan cadbury DAP.

Dalam posting Unspinners berjodol. 
Yammy pertahankan RBA dan puji DAP ... SINGKIRKAN DIA!!!, dia menuduh blogger pro UMNO.
“Mereka kata Dyana ada hubungan dengan orang Cina, drinker (kaki botol), smoker (merokok). Itu semua tidak betul. Saya tahu (perangai) anak saya.” 

Dia merujuk kepada komen berikut oleh RBA tapi tuduh ianya datang dari blogger pro UMNO.

Tiada yang lebih menaikkan kemarahan dari menuduh blogger di atas sesuatu yang kami tidak buat. Kalau kami nak buat, kami tahu detail.

Baiklah, kalau betul Yammy tahu tingkah laku anaknya di luar pandangan matanya? Dia tahukah kisah berikut:



Rumah di atas adalah rumah yang diduduki Dyana di Johor Baru beralamat di No. 98,Jln Jasa 41, Tmn Rini Hill Mutiara Rini.

Oleh kerana Yammy tahu serba serbi mengenai anaknya, bolehkah Yammy beritahu siapa lelaki yang bernama Ooi yang duduk bersama Dyana berdua-duaan tanpa orang lain dalam rumah sebesar itu?

Sumber beritahu lelaki itu juga pembantu khas Lim Kit Siang. Pembantu atau penyedap?

Hai Melayu .... bila lelaki dan perempuan berdua-duaan dalam satu rumah, orang ke 3 adalah setan yang menggoda. Bukankah ini kerja haram?

Padanlah Dyana takut pada hudud. Kalau tak percaya, hp Ooi itu adalah 012 xxx9775...betul? ke tidak?

Hanya nak beritahu Yammy dan RBA,

Kalau nak main peribadi, kami boleh tapi tak main. Oleh  sebab butiran ini dikeluarkan selepas PRK, hanya menunjukkan kami tak main kotor macam RBA.

Hanya gambar bikini untuk test power. Lain tu semua kerja kotor RBA.


5 comments :

Anonymous said...

Mereka yang takut dan menolak hukum HUDUD adalah mereka yang banyak melakukan salah laku, tidak amanah sebab itu lah UMNO menolak hudud kerana pemimpin pemimpin mereka banyak melakukan kesalahan dan tidak amanah .....bukan begitu..??

Anonymous said...

Patutpun PAS pun dah tak mau Hudud lagi. Stopa orang pertama kena rejam kalau ikut hudud. Spenda putih ter....

Anonymous said...

Apakah hukum hudud keatas mereka yang makan dari harta anak yatim Memali?

Apakah hudud ke atas mereka yang sponsor pemberontakan mahu mengguling kerajaan Islam sedia ada melalui rusuhan?

Apakah hudud keatas mereka yang terbukti menipu & menfitnah serta dikenakan saman 2 juta?

Apakah hudud keatas mereka yg merampas 3000 hektar tanah yg sedang diusaha rakyat dan mensedekah kepada 2 ekor kafir harbi?

usin said...

Sama juga dgn pemimpin2 pas. flip plop dgn hudud. Mcm takut kena rejam sampai mati. Kalau pkr lagilah, senada seirama dgn dap. Pokoknya xde satu partipun yg konsisten dgn hudud sbb pemimpinnya kaki rembat, kaki sebat dan kaki jarah harta dunia. BUKAN BEGITU....?

Anonymous said...

Harapnya jbtn agama Islam Johor akan SERBU dan hukum si BETINAJALANG DAPBANGKAI ni bawah undg-undg SYARIAH - baru dia akan sedq kot, yg. Tanah Melayu ni adalah NEGARA ISLAM!

Makcik Sambal Belacan.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.