Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, June 2, 2014

STATUS LAMAN SOSIAL DUNGU BARD DEDAH MASAALAH RASUAH LEBIH BESAR DALAM PKR ?

Selepas digantung keahlian kerana membongkar aktiviti Rasuah secara terbuka sesama mereka dan lebih malang yang sekecil kecil ahli di pecat akan tetapi yang berpangkat besar duduk senang lenang akhirnya lagi pembongkaran di buat olen Dungu Bard atau nama sebenarnya, Badrul Hisham Shahahrin sekali lagi bersuara mengenai proses pemilihan PKR yang dianggapnya banyak tidak kena.
Kali ini, Si Dungu ni mendakwa calon Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali cuba menyogok Pengerusi Panel Jawatankuasa Pemilihan Parti (JPP), Malek Husin menggunakan calon Naib Presiden yang juga ahli biro politik.
Benarkah Azmin Ali cuba menyogok Malek Husin melalui calon Naib Presidenya yang juga anggota biro politik? JPP harus keluar kenyataan rasmi segera!
Siapakah calon timbalan presiden yang menggunakan calon naib presiden dari pasukanya untuk memberikan wang tunai kepada Malek Husin? Mujur Malek membaling wang rasuah ini katanya dlm mesy.biro politik dan makanya terbongkarlah kegiatan cubaan beri rasuah ini,” katanya dalam status laman sosialnya hari ini.
Menurut CheguBard, ia adalah perbuatan rasuah dan rakyat melihat apa yang berlaku di dalam PKR sekarang.

Dah terang terang sesama mereka membongkar masaalah rasuah dalam pakatan Alahaiiii memalukan betol kan sahabat pm semua. 

2 comments :

usin said...

mudah cerita, ikan tu busuk dari kepala. kalau dah kepala itu busuk lagi membusukkan, taulah nasib tubuh badan dan ekornya. jangan komplen banyak, benda busuk yang korang pilih, maka benda busuk dan jijik jugak yang korang dapat.

Anonymous said...

tulisan merah atas background hitam jadi tak jelas. harap tukar kepada font kuning atau putih tk

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.