Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, December 30, 2015

JAWAPAN BALAS RENGKAS UNTUK DATIN DANIA NORMAN YG MAMPU BUATSOALAN YANG AGAK BANGANG



KEMUNCULAN dengan tidak sengaja seorang perempuan yang bergelar Datin iaitu diberi nama Datin Dania Norman yang mempertikaikan dan menyuarakan pendapat beliau untuk kebaikan negara sendiri yang semakin hari rakyat mendapat penindasan dari pihak kerajaan dengan menaikkan harga-harga barang dan kemudahan yang ada pada negara Malaysia.


Disini dikongsikan statement yang dibalas untuk Datin Dania Norman buat tatapan pembaca-pembaca semua.

(1) BR1M - Apa ke gila statement Perdana Menteri Malaysia bhw bantuan RM500 tu mampu tampung 1 keluarga selama setahun 

JAWAPAN- BRIM 400 bagi yang bujang kalau pandai jimat boleh tampung keperluan harian. Kalau kata nak beli gula boleh dapat 137.93Kg dan boleh guna setahun itu sebagai perbandingan. Kalau yang dapat RM1000 bagi keluarga boleh tampung beli Beras untuk makan sekeluarga untuk setahun. Bukannya pergi shopping, top up beli smarphone baru atau pergi makan-makan. Yang dapat ni golongan berpendapatan rendah, jadi belanja ukur baju dibadan sendiri .

(2) Subsidi yang ditarik - Dh la kau tarik balik semua subsidi

JAWAPAN - Ini lagi satu kenyataan fitnah dan tak berasas. Hanya subsidi petrol saja yang ditarik balik, itu pun atas desakan rakyat dibawah pimpinan YB Rafizi Ramli supaya harga petrol ikut harga pasaran. Bila dah dapat nak salahkan Gomen pulak. Subsisi-subsidi lain masih ada e.g Persekolahan, Hospital, Barang-Barang Makanan Asas, malah tiket pernerbangan MAS Wings di Serawak pun is highly subsidized by the government. NAK BUAT STATEMENT SILA GUNA OTAK DAN FAKTA .

(3) Cukai/GST - kau imposed plak mcm2 cukai 

JAWAPAN - Ni mesti kes tak puas hati pasal GST. (a) Supplier A => Supplier B => Supllier C => Penguna (b) Sebelum ada GST semua supllier naikkan harga barang sesuka hati, tapi bila time bayar cukai selalu "Tatak Untong Wor". Mereka ada 3 jenis akaun kewangan, satu untuk mereka yang betul, satu untuk banker untuk tujuan pinjaman bank, dan satu untuk Gomen yang selalunya "Tatak Untong Wor". (c) Dengan GST mereka tak boleh menipu lagi sebab semuanya dipantau at source. (d) Lagi mereka naikkan harga barang lagi banyak mereka akan kena Cukai. Proses ini mengambil masa untuk mereka faham. Dalam jangkamasa panjang harga barang akan terkawal secara sendirinya dan stabil (e) Itu belum lagi cerita pasal mereka yang meniaga warung, burger, goreng pisang dan internet/FB yang dapat untung berlipat ganda tapi tak bayar cukai, sebab kesedaran tak ada., tapi kalau boleh semua nak subsidi atau percuma terus. 

(4) Loan Gomen - sapa2 yg nk buat loan kerajaan lps ni dh xblh sbb bahagian perbendaharaan akan diswastakan dan bank CIMB akan take over semua tu

JAWAPAN - Kerajaan memberi jaminan pengurusan pinjaman perumahan di bawah badan berkanun yang bakal ditubuhkan itu tidak akan merugikan penjawat awam. Syarat-syarat pinjaman perumahan masih dikekalkan sebagaimana yang dinikmati mereka pada masa kini, malahan sebagai peminjam, penjawat awam akan menikmati perkhidmatan yang lebih cekap dan berkesan. Gomen tak cakap pun nak hapuskan pinjaman kerajaan. Yang menyalak tak tentu pasal tu kenapa?

(5) PTPTN - Xcukup dgn tu, kau aniaya anak2 muda Malaysia dgn beri tekanan supaya dorg bayar balik hutang PTPTN sdgkn kau tahu majoriti graduan hny bergaji xlebih RM3k sbulan

JAWAPAN - Yang ni pun kelakar. Dah pinjam tak mahu bayar. Dah terlalu lama masa diberikan hingga sampai kena blacklisted. Students baru pun nak pinjam juga. Kalau tak nak bayar belajar rajin-rajin LULUS FIRST CLASS. Ini tidak suruh belajar sibuk merambu dan duit PTPTN yang lebih pergi beli Handphone, shopping dan rewang.

(6) Fitnah MH370 - Quote" Kau bunuh kawan aku dlm flight MH370 yg mana sampai skrg aku xtau kt mana dia dan penumpang2 lain berada tp instinct aku kuat dan mimpi seorang ustaz alim tu xmungkin datang dgn sengaja.. Allah beri petunjuk pada dia tanpa sbrg hijab.. Semua mati dibunuh! Mati dgn penuh seksaan"Unquote

JAWAPAN - Yang ni lagi kelakar. Memfitnah dan menuduh tanpa bukti. Nak tanya mimpi sebelum subuh atau mimpi disiang hari. Ustaz aku cakap kalau mimpi sebelum Subuh dan tidur dalam keadaan berwuduk, in syaa allah betul. Kalau tidak itu semua MAINAN SYAITAN.

(7) TPPA - Sbb tu kau dgn puak2 kau beria2 promote psl TPPA.. Kau gadaikan negara tercinta kami sebab hati kau dh buta dgn kekayaan duniawi

JAWAPAN - Yang ni pun kelakar. Pertamanya kalau tak sign TPPA mana nak dapat peluang perniagaan dan pelaburan. Bila ini tak ada macam mana nak create peluang pekerjaan dan ada technology transfer. Bila ni tak berlaku negara tak akan maju sebab kebolehan negara kita masih lagi rendah terutamanya bab teknolgi ni. THE IRONY IS bila ekonomi meleset marah dan kata Gomen Bodoh. So which is which now?

(8) I don't know how to classify this, it is just plain ridiculous- Mcm2 alasan kau bagi utk alihkan perhatian rakyat pd isu besar yg kau dh buat!!!! Kau terlalu mgikut cakap isteri puaka kau yg mana aku boleh katakan dia adalah contoh terbaik wanita dari neraka!!!!!!!

JAWAPAN - I advise you to take A LOOK IN YOUR OWN MIRROR.

(9) Bukan salah ibu mengandung - Tun Razak, kamu adalah bapa yg gagal mendidik anak kamu menjadi seorang insan yg baik! Toh Puan Rahah, maaf andai kata2 ni mgguris perasaan kamu.. Dosa apa yg kamu lakukan sehingga manusia kejam ni lahir dari rahim seorang wanita yg baik seperti kamu

JAWAPAN - Sebenarnya kamu yang patut tanya mak bapak kamu kenapa anak macam kamu ni dilahirkan di dunia. Bercakap ikut sedap mulut tanpa bukti dan fakta yang dapat mengukuhkan hujjah.. Nobody is perfect, but in those imperfection many people have benefited from our PM's effort and work. Too many to be listed here actually.

(10) Rakyat Marhaen Terseksa - Sampai bila rakyat marhaen sanggup hadapi kehidupan sebegini???? Kenapa Najib Razak perlakukan kami seperti hamba tebusan Tun Razak?!!! Di mana sifat kemanusiaan manusia yg bernama NAJIB RAZAK!!!!!

JAWAPAN - Yang ni pun kelakar INDON, BANGLA, NEPAL, RONHINGYA dan lain-lain sanggup bergadai nyawa nak datang ke negara untuk cari rezeki. Rakyat negara ni pulak terseksa sebab mereka tak mahu lakukan ketrja-kerja yang dibuat oleh golongan ni? Habis Macam Mana Nak Buat tu. 

(11) Kemelestan Eknomi Negara - Keadaan ekonomi Msia sangat2 nazak.

JAWAPAN - Tapi kenapa jalanraya masih sesak, shopping complex masih penuh, kedai makan sentiasa penuh. Kalau ekonomi nazak rakyat pasti tak ada pekerjaan dan sumber pendapatan untuk berbelanja. To be fair, Ekonomi dunia sekarang ni pun tak stabil, Jepun pun terpaksa suntik USD3 Thrillion untuk gerakkan ekonomi merera baru-baru ini.

(12) Tanah Rezab Melayu - hampir keseluruhan tanah org Melayu sudah dijual pd bangsa asing

JAWAPAN - Yang ni ada sokong sikit sebab jumlah tanah rezab Melayu telah menurun tapi taklah hampir keseluruhan. Kita mesti gesa Gomen ganti balik tanah ni. Itu saja.

(13) Ekonomi dikuasai oleh bangsa asing - Bangsa asing mula menguasai pasaran ekonomi dan pasaran kerja di sini

JAWAPAN - Statement yang ketinggalan zaman. Memang sejak dari dulu bangsa asing terutama orang Cina dah menguasai ekonomi negara ni. Tapi keadaan dah berubah sebab dah ramai orang Melayu yang berjaya berbanding dulu. Cuma usaha kena pergiatkan lagi. Kita sebagai orang Melayu pula mesti sama-sama menyokong Business orang Melayu untuk terus berjaya, Boikot Barangan Cina Dap ORI ini tag lain yang bagus untuk itu. Tentang peniaga warga asing yang dah mula bertapak di bandar-bandar sebenarnya adalah salah orang Melayu sendiri kebanyakannya. Samada mereka benarkan guna nama mereka untuk buat lesen, atau sewakan tapak yang diberikan pada warga asing. Jadi masih lagi nak salahkan Gomen?

(14) Politik dan Sentiment Perkauman - Pemimpin guna sentimen perkauman untuk kepentingan politik.. Malaysia di ambang bahaya.. Apakah PRU akan datang masih berpihak pd parti UMNO/BN???

JAWAPAN - Ini betul, berdasarkan PRU13 yang lalu hampir 95% orang Cina undi DAP, Orang Melayu UMNO masih lagi undi UMNO/BN. MCA, MIC dan Gerakan pula hidup nyawa-nyawa ikan atas undi orang Melayu. The Irony is #DatinDaniaNOrman ni pun gunakan sentiment perkauman dalam komen dia dengan menyebut tentang bangsa asing. Dia CAKAP TAK SERUPA BIKIN.

(15) SPRM - Apakah SPRM akan menjalankan tugas dgn telus??? Rakyat bayar gaji kamu wahai semua penjawat awam Malaysia.. Kamu bekerja utk rakyat bkn parti pemerintah.

JAWAPAN - Tetiba pulak masuk SPRM kat sini tanpa ada sebab dan tujuan. Disyorkan mohon kerja dan suruh saudara mara yang berkelayakan kerja di SPRM supaya badan ni lebih BERSIH, CEKAP dan AMANAH. Jangan menyalak saja.

(16) Rasuah - Tolonggggg laaaa sedar! X perlu la nk amalkn rasuah sbb bukan kamu sorg yg kesempitan wang.

JAWAPAN - Ini sifir saya. JANGAN ASYIK SALAHKAN PENERIMA KALAU YANG NAK MEMBERI TU LEBIH RAMAI. Sebagai contoh, lain kali kalau kena tahan atau saman trafik, bayar RM300, jangan bayar duit kopi RM50. Rasuah boleh dikurangkan disemua peringkat dan ianya bermula dengan PEMBERI dengan tidak MEMBERI. Mudahkan?

(17) Rakyat Hidup Melarat - tp ada berjuta lg rkyt Msia yg hidup melarat di bumi Msia ni. 

JAWAPAN - Hmmmm nak kata berjuta-juta melarat tu keterlaluan. Tapi yang fakir miskin tu tetap ada. Kita sebagai rakyat kena sama-sama bantu mereka dapatkan bantuan Jabatan Kebajikan Masyarakat, Baitumal atau Pekerjaan jika terjumpa. Peluang tu semua dah ada, tapi nasib tidak menyebelahi mereka ketika ini. SAYA BERANI CAKAP SEBAB SAYA DAH BUAT APA YANG SAYA CAKAP NI.

Lagi satu peminta sedekah di Kuala Lumpur dan bandar-bandar seangkatannnya boleh kutip Rm400 sehari. Wartwan Astro Awani pernah kutip lebih RM18K sebulan dulu bila dia menyamar. Geladangan di Kl ni saban hari ada NGO, Coperate Organisation dan Baitumal beri makanan, pakaian baru, towel, selimut dan barang-barang keperluan asas. Ada yang ambil jual di pasar karat

(18) Menteri Mengampu - Menteri2 dan org2 kaya yg ada pangkat, x perlu la mgampu pemimpin mcm dia tu TUHAN semata2 nk hidup kaya raya.. Pemimpin tu pun ada kuasa sebab RAKYAT YG PILIH.

JAWAPAN - Sebab kamu tak bekerja dengan bos mereka dan dapat apa yang kamu mahu, itu sebab kamu kata mereka mengampu? Apa yang mereka dah buat pada kamu dan keluarga kamu? Hanya kerana mereka menjalankan tugas yang diberikan pada mereka, mereka dikatakan mengampu? Orang bodoh dan pendek akal saja yang akan melawan Bos mereka tanpa sebab. Kenyataan ini terpakai untuk kita semua, tanpa kita sedari.

(19) Menteri pandang hina pada rakyat marhaen - Xperlu pandang hina rkyt marhaen yg hidup ssh sbb kekayaan kamu pun belum tentu jamin kamu masuk ke syurga dari pintu syurga terbaik di sana.

JAWAPAN - Boleh beri bukti menteri mana yang pandang Hina pada rakyat? Jangan pertikai tentang Syurga atau Neraka orang lain, kalau kata-kata dari komen kamu sendiri tidak berciri-cirikan seorang ahli Syurga.

(20) A story of her sad and pathetic life - Sy muatnaik status ni hnya nukilan kesalan dari rakyat marhaen yg hina.. Mungkin jgk suara rkyt marhaen yg tidak pernah di pandang serious oleh para pemimpin baik dari pemimpin pemerintah mahupun sesetengah sultan di Malaysia.. Wasalam JAWAPAN - I am sorry to say this, it is not your heartfelt opinion or view but rather your RANTING DUE TO SEVERE PMS ATTACK coming from your other end.

P/S : Bincangkan secara berhemah =)
Kredit : Subhan Sueff

12 comments :

Anonymous said...

Betina BANGANG ni ingat dia mewakili MAJORITI rakyat terutamanya BUMIPUTERA serta RAKYAT MISKIN lain yg. BANTU dgn. PENAT-LELAH oleh YAB PM dan K'jaan kita - PI BERAMBOSlah lu MENGAMPU kat kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/RASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS-SOROS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1! Aku nak tau, apa BETINA VIP ni buat utk. Islam mahupun rakyat MISKIN terutamanya kaum BUMIPUTERA?! SATU PERSATU, tolong dedahkan!

Malangnya, ramai dari bangsa Bumiputera Islam/Melayu terutamanya yg. berpangkat serta kaya raya-tak kenang budi-nak mampos, yang begitu ANGKUH dan TAMAK spt. si BANGSAT-BANGSAT si PENJILAT-PENJILAT si DIKTATOR PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH-madey tu serta KULI-KULI BANGKAI kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL RASIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/RASIS- EJEN/KULI- CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1- yg. sanggup MENKHIANATI agama, bangsa dan negara!

Maka kemungkinan besaq Tanah Melayu, pusaka nenek moyang berzaman kita ni bakal kembali menjadi spt. sejarah durjana Melaka jatuh ke tangan PENJAJAH Barat/Zionis, akibat KEANGKUHAN, KETAMAKAN dan KERAKUSAN puak PENGKHIANAT ala-sejarah Melaka ni - lihat kembali sejarah di http://besiwaja.blogspot.com/2012/11/si-kitul.html , Si Kitul, November 22, 2012!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Betina BANGANG ni ingat dia mewakili MAJORITI rakyat terutamanya BUMIPUTERA serta RAKYAT MISKIN lain yg. diBANTU dgn. PENAT-LELAH oleh YAB PM dan K'jaan kita - PI BERAMBOSlah lu si BETINA BANGANG oi, MENGAMPU kat kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/RASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS-SOROS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1! Aku nak tau, apa BETINA VIP ni buat utk. Islam mahupun rakyat MISKIN terutamanya kaum BUMIPUTERA?! SATU PERSATU, tolong dedahkan!

Malangnya, ramai dari bangsa Bumiputera Islam/Melayu terutamanya yg. berpangkat serta kaya raya-tak kenang budi-nak mampos, yang begitu ANGKUH dan TAMAK spt. si BANGSAT-BANGSAT si PENJILAT-PENJILAT si DIKTATOR PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH-madey tu serta KULI-KULI BANGKAI kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL RASIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/RASIS- EJEN/KULI- CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1- yg. sanggup MENKHIANATI agama, bangsa dan negara!

Maka kemungkinan besaq Tanah Melayu, pusaka nenek moyang berzaman kita ni bakal kembali menjadi spt. sejarah durjana Melaka jatuh ke tangan PENJAJAH Barat/Zionis, akibat KEANGKUHAN, KETAMAKAN dan KERAKUSAN puak PENGKHIANAT ala-sejarah Melaka ni - lihat kembali sejarah di http://besiwaja.blogspot.com/2012/11/si-kitul.html , Si Kitul, November 22, 2012!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Dahlah tu, dasar BETINA BANGKAI BABI (Mak bapak yg. lahirkan BETINA JALANG MULUT KANGKANG mcm. ni - kasihan betul aku!), punya MENGHINA dgn. amat JIJIK terhadapBAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN YAB Ayahanda PM kita , Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kita, YAB DS Toh Puan Rahah, serta anakanda-anakanda mereka, YAB PM DS Mohd. Najib Tun Razak dan isteri, YB DS Rosmah Mansur!

Sedangkan Almarhum Tun Razak begitu membela nasib rakyat MISKIN terutamanya bangsa Bumiputera; yg. mana sekarang, disambungkan legasi amat GEMILANG ini di bawah anakanda beliau, YAB PM TERCINTA kita!

Ya, yg. BANTU nek moyang, mak bapa kita yg. diTINDAS zaman PENJAJAH British/ZIONIS-KEPARAT (dan KULI-KULI PENYAMUN/PEROMPAK/PERASUAH depa) di mana MAJORITI bangsa Bumiputera MISKIN dari kpg. tidak berpeluang bersekolah menengah pun (termasuk mak-bapa aku) - sehingga BANGSA BUMIPUTERA kita boleh ramai keluaq dari KEMISKINAN (termasuk mendapat PENDIDIKAN percuma sehingga peringkat tertinggi), adalah kerana polisi sosio-ekonomi/politik DEB yg. dilaksanakan dgn. amat PENAT -LELAH, oleh Almarhum YAB PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman TERCINTA kita - inilah LEGASI yg. amat diBENCI si puak PENGGANAS PENDATANG PAP/DAPBANGKAI dan Ejen-ejen depa dr. Tokey-Tokey-DALANG-DUA-MUKA depa serta KULI-KULI depa dari pemimpin Islam/Melayu PENGKHIANAT sendiri yg. amat TAMAK/ANGKUH spt. si Madey tu!

Dahlah tu, yg. si BETINA JALANG SEWEL ni BENCI sgt. kat hak dan identiti BANGSA Bumiputera apahal - kat Barat pun, hak dan identi BANGSA Bumiputera/"Indigenous" (cthnya Native Americans, Aboriginal Australians) diIKTIRAF dan diLINDUNGI, walau tidak SEBAIK kat Malaysia BERTUAH ni! Bahkan kalau kat Barat, mana ada skim PENDIDIKAN PERCUMA atau PINJAMAN PENDIDIKAN SGT. MURAH dari kecik sampai pi Kolej, skim PERUMAHAN RAKYAT MISKIN cthnya PPR, secara MELUAS atau selalunya tiada lansung; setakat SEWA seumur hidup adalah!

Lepas tu nak TUDUH mcm. SI GILA BABI psl. MH370 - AA KEJADAHnya ni?!

Nek Tempoyak.


Anonymous said...

ni betina mana pangkat datin tunjuk bebal ni ? dia dapat datin pasal apa ? kerana jasanya pada negara atau kerana laki dia dapat datuk? statement yg dia buat tidak melambangkan dia seorang yg terpelajar, perkataan dia dan gaya bahasa yg dia guna melambangkan dia ini kasta pariah, bercakap tak guna otak, bercakap cara orang mabuk, kalau dia seorang yg terpelajar atau profesional dia tak akan guna ayat sebegitu.

atau dia ni datin yg nak cari populariti, selama ini orang tak kenal dia, atau dia ini memang geng si marina , atau geng si ambiga, geng tony pua , cakap terus terang sahaja lagi bagus bahawa dia totok bani pakatan terkangkang,
tanya dia, mak bapak dia ..abang adik dia, sepupu sepusat sepusing dia, laki dia, ipar dia, selama ini dari baby hingga bunting hasil dari mana? kerajaan singapura ke yg bayar atau kerajaan filipina yg tanggung?
betina ini hanya layak jadi pelacur 5 ringgit

zari said...

Check sapa laki dia. Biasanya bini dan laki menganut pahaman sejeni.

Anonymous said...

Dia adalah RBA.. profile picture adalah orang pakistan bernama Mahiran

AkuJugaRakyatMalaysia said...

Sejak PR menguasai alam siber ni semakin ramai manusia SEWEL dilahirkan ke alam bumi Malaysia tercinta ini..

sewel dalam erti kata menipu dan terus mereka cipta pemikiran maya yang maha pembohong supaya orang lain percaya.

Gila punya manusia ini yang mengarang ayat2 semata2 untuk milage politik parti penjahanam rakyat yang hanya pakai rakyat di jalanan utk mengampu pemimpin mereka yang rosak

Sedangkan pemimpin2 UMNO BN di caci maki berterusan..mereka2 inilah yang sampai skrg berkhidmat utk rakyat walau apa jua masalah. Lihat Banjir besar di Kelantan sehingga muflis Kelantan.. bantuan mencurah2 daripada pihak pemerintah walau berbeza ideologi poltiik.

itu membuktikan kerajaan pemerintah itu relevan dan berfungsi baik dan jauh sekali dr fitnah jahat perempuan di atas.


Aku sedih baca komen perempuan murahan ini kerana penuh dengan fitnah, helah dan luahan hatinya menggambarkan jiwanya yang sakit itu boleh menipu manusia2 lain.. akhirnya semuanya akan jadi kufur nikmat dan berpaksikan penipuan kata2.

Teruskan usaha kepada pihak pemerintah. Kita berdepan dengan zaman manusia sakit mental dan tidak kenal Tuhan. Mereka menipu shj menyebut nama Tuhan utk meraih sokongan. Tapi mereka sebenarnya tidak patuh perintah Tuhan.

Wallahualam

Anonymous said...

CELAKA PUNYA PAKATAN HARAM DAN TENTERA HARAM JADAH RBA!

gambar di atas itu ialah Mahira Khan- Model bangsa Pakistan!!

Macam ini ke gaya 'perjuangan' anjing Pakatan Haram.. MENIPU - MENIPU - MENIPU untuk jatuhkan BN.. lepas tu puak2 PENIPU ini kah yg boleh kita percaya kunun nk bersihkan negara dari masalah??

Ptuihhhhh cilaka RBA PAkatan Haram!!

sila lihat di sini gambar sebenar footage wanita kt atas tu!

http://www.dtop10list.com/2014/10/top-10-most-hottest-pakistani-models.html

http://pakistaniactresses2014.blogspot.my/2014/01/mahira-khan.html

Anonymous said...

Kesian pulak dengan "datin" ni..hujah yg lemah! Lebih baik dia timgkatkan amal soleh utk dapat redaNya disamping mendapat balasan kebaikan di dunia dan akhirat.

Anonymous said...

Cilake Pakatan Haramjadah. Guna gambar model Pakistan mana secara curi yang xde kena mengena dgn isu lepas tu letak soalan2 bodoh ini untuk tarik perhatian org baca.. datin jijah sepat kalau letak gambar langsung org tk bace.. so kena curi gambar model luar..

Anonymous said...

Memang JILAKA betul si MO-JIJIK puak PENGGANAS ZIONIS ni semua - yg. sedang MEREBAK mcm. VIRUS AIDS dgn. MO-PENYAMAQ si ZIONIS KEPARAT dan KULI-KULI depa dr. si ekoq-ekoq BANGKAI BABI PORNO/HOMO kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-EJEN/KULI-CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1 ni!

ANJING-ANJING KURAP PKRHOMO ni nak MENGALIH perhatian dr. isu psl. tarikh lahir mamat homo tua bangka-tak sedaq-diri PKRHOMO yg. dijadikan lebih penting dr. tarikh lahir Rasulullah SAW kita - dgn. artikel gunakan model PALSU ini; kemudian satu lagi artikel juga BERPURA-PURA kutuk si DIKTATOR PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH-madey tapi sebenaqnya bukan main masih dok KUTUK dgn. JIJIKnya YAB PM, UMNO dan Kerajaan kat NEGARA ISLAM kita ni! Lihat di http://thekl-chronicle.blogspot.com/2015/12/formula-tun-mahathir-tidak-menepati.html, Formula Tun Mahathir Tidak Menepati Sasaran – William Leong , Tuesday, December 29, 2015! Apahal boleh pula disiaqkan si blogger pro-BN - tanpa kritikan?!

Lihat juga isu ISrael yg. terus nak diPUTAQbelitkan depa di - http://semuthitam80.blogspot.com/2015/12/isu-israel-lagi-alasan-ngok-ngeh-dapigs.html, ISU ISRAEL: LAGI ALASAN "NGOK-NGEH" DAPigs!!!, Posted by Semut Hitam!

MO-PENYAMARAN halus ni yg. sebenaqnya amat LICIK dan DAJAL, juga dilakukan oleh si PENGGANAS ZIONIS BANGKAI BABI Soros (Leftenan si ZIONIS Rothschild yg. menubuhkan rejim PENGGANAS ISrael) yg. sebenaqnya diPUJA KULI-KULI depa dr. si PENYAMAQ-madey dan puak PENGGANAS PKRHMO/DAPBANGKAI - dgn. Soros sekrg. BERPURA pula menyebelahi umat Islam utk. MENGALIH perhatian yg. puak KANIBAL IS/ISIS ditubuhkan oleh MOSSAD-ISrael/CIA (yg. diKUASAI Zionis); dan sambil itu membasuh pikiran ("brainwash") pembaca kononnya puak 'Jihadi' Islam yg. melakukan semua keganasan ini! Lihat di akhbar ZIONIS-PENYAMAQ ni - http://www.theguardian.com/commentisfree/2015/dec/28/terrorists-demagogues-scared-charlie-hebdo, The terrorists and demagogues want us to be scared. We mustn’t give in, George Soros!

Maka, kita harus JANGAN terperangkap dgn. MO-SYAITAN puak ZIONIS ni semua!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Datin tu klu dapat kono anal sodap tu......

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.