Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, December 4, 2015

KERANA TERLALU EGO..... FAZURA TIDAK TAU SIAPA KIM KARDASHIAN ???



Siapa menduga, ada pelakon cantik dan popular dalam Malaysia ni masih tidak kenal dengan nama singkatan yang biasa digunakan oleh peminat dan netizen Kim Kardashian di seluruh dunia.

faz


Semuanya bermula dengan salah seorang peminatnya hanya menulis “Mcm kimK yang depan tu” merujuk kepada gambar Fazura bersama dua orang rakannya (gambar atas).

Lantas, tak semena-mena Fazura telah screen capture profil Instagram peminatnya itu yang dikenali sebagai Vii.narza kerana tersalah sangka wanita itu menulis perkataan mencarut.
fazura


TETAPI.... tak lama selepas itu, Fazura telah membuang gambar tersebut berikutan banyak komen yang mencemuh dirinya...



Namun,  salah faham tersebut  masih belum menemui titik noktah kerana peminat terus menjadikan perkara itu sebagai lawak jenaka.

Screen-Shot-2015-12-03-at-1.32.15-AM-630x405

Fazura kemudiannya dikatakan telah membuat satu laporan polis ekoran tidak tahan dengan gurauan-gurauan yang dikategorikan sebagai melampau itu...

Walau bagaimanapun, hal laporan polis itu masih belum dapat dipastikan, tetapi pembantu Fazura sendiri telah pun memuat naik gambar bersama Fazura di Balai Polis.

Jom kita tengok antara gurauan-gurauan yang sempat kita kongsikan....

faz


Screen-Shot-2015-12-03-at-1.30.04-AM

Screen-Shot-2015-12-03-at-1.30.43-AM

Screen-Shot-2015-12-03-at-1.31.19-AM

ALAHAI Miss Fazura... jika tak tahan dilambung badai... usah berumah di tepi pantai....  

Ohhh... ya.... gambar di bawah ni untuk siapa-siapa  yang belum  kenal siapa pelakon Malaysia bernama NUR FAZURA SHARIFUDDIN... 


FAZURA


KIM KARDASHIAN  

4 comments :

Anonymous said...

Hidup dlm angan-angan yg tinggi menggunung itulah jadinya,
takkan mau berpijak dibumi nyata.
Tak nampak realiti sbb ego pun sama mencecah awan.
Teringat lagu Raja Ema yg liriknya berbunyi,
"Angan-angan, dlm mencari pasangan ..."

Anonymous said...

gambar kat bawah samalah sebijik macam KimmmmKKKK...

Anonymous said...

Now people are really facing up to Fazura.

Anonymous said...

Arrogant!

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.