Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, October 18, 2013

Video - Husam Setuju 'Pimpinan Ulamak Tak Relevan Dalam Politik, Hanya Retorik'

 

 


 
Lihatlah betapa cacar-marbanya Pas apabila dasar parti serta teras kepimpinan Ulamak, sekadar menjadi bahan sindiran budak yang belum bersunat secara terbuka dihadapan Naib Presiden dan AJK Pas pusat. Budak berkenaan dengan selamba mempertikaikan tindak tanduk pimpinan Pas serta menganggap kepimpinan Ulamak didalam Pas hanya retorik semata-mata.  Dimana maruah Pas ?
Samada persoalan yang diutarakan cinabeng itu sudah dirancang oleh pimpinan tertentu Pas atau sebaliknya, itu tidak penting. Namun apa yang jelas ialah umat Islam berideologi Pas ini begitu mudah dilaga-lagakan  dan diperbodohkan sehingga bertepuk tangan sakan bilamana si budak 'kulup' mempersendakan dua orang Ulamak mereka  Harun Taib dan Harun Din. Lebih mengjengkelkan, Husam dan Dzulkifli sendiri turut ketawa besar menyambut baik apa yang diperkatakan oleh cinabeng tersebut.

Bayangkan, kalau 'budak kulup'ni pun boleh mempersendakan Pas, inikan pula Karpal Singh  berani  kata kalau nak buat undang-undang Islam "Langkah mayat saya dulu"? Anda Mampu Mengubahnya.

 
  


Baca seterusnya : di sini


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.