Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, October 17, 2013

SEKARANG APA PUN BOLEH !! ALMAKLUMLAH TOLERANSI KATANYA!!


Dulu sebelum Dap dominan dalam Pakatan, perkara seperti ini jarang dapat kita lihat dan tak pernah pun rasanya. Namun sekarang jauh berbeza semuanya atas kerjasama politik. Apa yang penting taktik perlu guna akal, berlakon mesti pandai kerana orang Melayu sedikit sentimental mudah tersentuh apabila Si Kiasu berlakon baik. Contoh mudah “tengok tu, baiknya cina-cina tu walaupun kafir nak juga agih-agihkan daging korban kepada orang Islam”. Fuhh!!! Baik punya credit.
Jika benar dan ikhlas pemimpin Dap nak mendekati Islam, tentu dah ada yang sudah memeluk islam namun mereka hanya berlakon saja. Ada banyak cara untuk menarik hati orang-orang Melayu Islam, tetapi pada mereka mungkin  nampak tidak salah. Apakah tiada pemimpin beragama Islam ke yang boleh mengagihkan daging korban tersebut? Alahai politik, politik nampak sangat lakonan yang maha hebat.
 
 
 
 
 
 
Nampaknya Tarbiyah PAS benar2 menusuk jantung kalbu para Kafir biaDAPigs tentang cara bagaimana untuk memanipulasi AGAMA demi UNDI.....sekalung tahniah utk PAS dan biaDAPigs
Takbirrrrrr!!!!!!!
Baca berikutnya : di sini
 


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.