Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, February 12, 2014

Tamrin pergi ceramah tentang rasuah pakai kereta mewah? Kah kah kah ...


Tengok kereta Tamrin....lepas beri ceramah di Kajang.

Kereta macam gini nak cakap pasal memperjuangan rakyat? Pasal rasuah? Cerita sekali Kelab Rahman Putra yang dia beli mahal-mahal masa Chairman MARA...

Sudahlah Tamrin ... kamu ni opportunist saja. Kamu baca UMNO nak jatuh dan ingat PR naik. Jadi kamu lompat untuk cari peluang pula.

Dia marah UMNO pasal peluang dah tak semewah dahulu. Kerajaan mutakhir tak lagi kasi peluang pada dia. Dah kenyang.

Duit tak pernah cukup. Orang macam kamu yang jahanamkan UMNO.

Eloklah kamu masuk PAS. Boleh bantu jahanamkan PAS.  



Ini pun sama ...

Rahman Maidin dulu banyak masyukk zaman Anwar TPM dan Ketua Perhubungan UMNO PUlau Pinang. Masa tu Anwar kunun tubuh Yayasan Bumiputera Pulau Pinang tapi mamak macam ni yang dok sapu.

Satu masa dia Chairman MRCB... masa Realmild diambilalih dari kumpulan 4 budak Melayu yang mana 3 dari 4 adalah orang Anwar Ibrahim. 

Bila dah terlepas jawatan Pengerusi, tu yang dok meroyan.... 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.