Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, February 9, 2013

Guan Eng DiBODOHkan Oleh TPM Hahaha TUUT...1Malaysia TolakPR


Sewaktu melawat Pulau Pinang pada 5hb. Februari 2013 lalu, Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin mengadakan sidang akhbar di Hotel Equatorial, Pulau Pinang selepas beberapa program di sana. 

Ketika ditanya wartawan-wartawan yang meminta Tan Sri  mengulas kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang, yang  meminta agar "rakyat Pulau Pinang datang beramai-ramai ke Rumah Terbuka Tahun Baru Cina pada 11 Februari 2013 ini dengan baju Kuning (Bersih), Hijau (Anti Lynas) dan Merah (Royalti)",

Dengan selamba, Tan Sri Muhyiddin pun menjawab..

"Ini kerja yang bodoh. Kenapa nak menimbulkan kekacauan.
Mungkin niat dia (Guan Eng) tidak ikhlas."


Maka semua wartawan-wartawan yang hadir terus mengkerumuni Tan Sri sambil tergelak-gelak ......kah kah kah.


sumber :rezqeen hill


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.