Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, February 22, 2013

Memahami insiden Lahad Datu dan apakah kaitannya dengan pembangkang dan CIA



Siapakah Sultan Sulu dan kesultanannya, adakah mereka masih diiktiraf?

Apakah pakatan pembangkang menjadi pencetus dan pendorong kepada kedatangan serta pencerobohan ke Lahad Datu?

Apakah ada pakatan sulit antara pembangkang dengan penceroboh dan CIA semata-mata sebagai usaha terdesak merampas SABAH dari kerajaan BN?

Mengapa sekarang? Bila mana PRU 13 semakin hampir, penceroboh teringin menuntut yang bukan-bukan, dan kenapa tidak sebelum ini? Siapakah dalang di belakang mereka?

Apakah kekerapan pemimpin pembangkang ke Filipina ada kaitan dengan insiden pencerobohan ini?

Pernahkah anda terdengar dalam tahun-tahun kebelakangan ini, suara pemimpin pembangkang yang angkuh berkata akan dapat merampas Sabah semasa PRU 13, adakah ia berkait dengan insiden ini?

Dan banyak lagi tanda tanya yang akan terjawab...BUKAN SEKARANG.

NANTIKAN ARTIKEL TERBAIK MENGENAI INSIDEN PENCEROBOHAN DI LAHAD DATU TIDAK LAMA LAGI, SEMUANYA DI REZAB TANAH MELAYU.

Buat sementara waktu, klik di SINI.

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.