Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, February 9, 2013

VIDEO GEMPAR ABAD INI


VIDEO PANAZZ Yang Paling Di Takuti Oleh Cai-Cai PAS ??


Apa yang pasti video pendedahan dibawah merupakan perkara paling ditakuti oleh juak-juak pencacai PAS.Dalam beberapa perkara mereka begitu hebat sekali malah dilihat ke depan khususnya dalam soal pelaksanaan undang-undang hudud.

Namun apabila berlaku sesuatu yang jelas membabitkan orang sendiri maka kehebatan itu akan terus di ubah malah muncul pula pelbagai alasan yang di halalkan oleh kepimpinan utama parti PAS sendiri.

Sebagai satu-satunya parti yang mewakili Islam dalam Pakatan Haprak , adakah sikap dan kredibiliti mereka menangani permasalahan yang menjurus kepada salah laku ahli sendiri boleh dipercayai ? Malah dalam banyak hal PAS dilihat lebih kepada mempertahankan ahli demi kepentingan politik bukannya mempertahankan undang-undang dan hukum Allah.

Barangkali video di bawah menceritakan segalanya..


Ada mana-mana juak PAS yang nak bagi sepatah dua kata , di persilakan ....

credit for : MENGGAPAI MODAL INSAN

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.