Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, October 10, 2013

PENIPUAN !!!!! KAKI AUTA , BERLAGAK FAKTA !!!!!


Kua Kia Soong , MASTER OF THE AUTA dari SUARAM yang pernah di pertikaikan oleh beberapa penulis bahan berbentuk sejarah contohnya seperti buku yang dipegangnya itu.

Sejarah penulisan 13 mei 1969 yang ditulisnya ternyata banyak yang AUTA daripada FAKTA sebenar kisah peristiwa tragis yang melanda negara.

"MAY 13-Declassified Document On The Malaysian Riot 1969" ternyata cerita dan pengisianya adalah PALSU semata-mata.

Didalam buktu yang ditulis oleh THE MASTER OF AUTA ni, didapati bahawa report yang diambil oleh Kua Kia Soong adalah berdasarkan report yang diambil @ dicedok dari sebuah buku yang ditulis oleh "LEON COMBER" bekas perisik yang hebat di Asia Tenggara pada ketika itu.

Namun buku tentang 13 mei 1969 yang ditulis oleh "leon Comber" yang berkisarkan Kronologi Peristiwa tersebut  dapat membezakan yang mana satukah penulisan yang berteraskan SEJARAH sebenar iaitu FAKTA dan yang manakah yang dikatakan sebagai AUTA (KAKI BELIT).

Ternyata Kua Kia Soong adalah insan yang merayap di atas Tanah Melayu ini adalah sebagai kaki AUTA yang terbesar , yang akan hanya mengakibatkan peristiwa seumpama 13 mei 1969 akan berulang kembali.

Untuk keterangan lanjut sidang pembaca sekalian boleh la membeli buku hasil tulisan cina BANGSA CILAKA ni di MPH yang berdekatan dengan anda , dan buat la perbandingan diantara buku yang ditulis Khas oleh Leon Comber kedua-duanya boleh didapati di kedai buku yang sama..


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.