Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, March 21, 2015

WANITA MELAYU KONGSI CERITA 'SEDAP' BERZINA DENGAN LELAKI NEGRO

WANITA MELAYU KONGSI CERITA 'SEDAP' BERZINA

AMBOI.. meriah gile kami tengok perbualan di aplikasi mesej yang menggunakan nama grup No rules ini.

Mana tak meriahnya, seorang ahli perempuan buka topik panas (gambar bawah) bahawa dia baru lepas melakukan seks dengan lelaki Negro.

Yang tak tahan tu, tanpa malu dia siap describe ciri-ciri milik lelaki Negro yang membuatkannya amat puas hati.

Antara tukang sambut pula adalah wanita bertudung yang difahamkan merupakan seorang jururawat…

Dari sini dapat dilihat betapa murahnya maruah sesetengah perempuan zaman ini dan perasaan malu nampaknya dah tak wujud lagi dalam diri budak-budak sekarang bila berbicara bab seks.

Masih ada sedikit simpati di hati untuk menutup wajah mereka-mereka yang berkongsi kisah panas lagi mengaibkan diri sendiri ini, tapi diharapkan selepas ini bawa-bawalah bertaubat ye.

Jangan nanti dah dapat penyakit kelamin baru tahu langit tinggi ke rendah dik oi..!

Cr : - MYNEWSHUB.CC

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.