Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, July 10, 2015

10 Ribu Mahasiswa Berkumpul Di Putrajaya Tuntut DS @NajibRazak Letak Jawatan

Tidak dapat dipastikan dari universiti mana, namun kira-kira  10 orang yang mengelarkan diri mereka 'Gerakan Mahasiswa Selamatkan Negara' telah berkumpul di sekitar Pejabat Perdana Menteri Putrajaya mendesak Perdana Menteri DS Najib Tun Razak meletakkan jawatan.


Umur baru setahun jagung, entah berapa CGPA sekarang sibuk mendesak orang meletakkan jawatan. Anwar Ibrahim dengan Rafizi Ramli cukup suka dengan budak-budak sebegini. Masa depan mereka amat cerah untuk berkhidmat sebagai 'coffee boy' apabila Anwar Ibrahim keluar penjara nanti.






2 comments :

Anonymous said...

sebelum tu elok jer solat jumaat ... keluar masjid cam tu pulak perangai
nasib baik la tak kedalam .. kalo tidak pakat ramai ramai panggil makbapak beraya dalam lokap.. CGPA 4.0 kot bebudak ni ...

Anonymous said...

KELAKAQnya MPA!

Si PUAKA-PUAKA amat-BANGANG disyaki puak HOMO-LIBERAL-amat KEPARAT-pro Barat/ZIONIS nak bercakap bagi MAJORITI mahasiswa yg. CERDIK?! Pi lah BELAJAQ sampai habis dulu OI - buang duit K'jaan (kalau K'jaan kita bantu) atau duit mak bapa depa saja; baik si BANGANG-BANGANG mcm. ni pi jadi KULI cuci JAMBAN-JAMBAN tuan depa!

Sebenaqnya puak/puak HOMO/LESBI adalah EJEN-EJEN PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1 - supaya depa boleh hidup TAK BERMORAL-mcm-PENGIKUT-SYAITAN (terutamanya hidup bebas sebagai PUAKA HOMO/LESBI) sewenangnya di NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ni!!

Nek Tempoyak.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.