Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, July 10, 2015

MALAYSIAKINI KANTOI MENIPU TUDUH NO IC DOKUMEN S"WAK REPORT MILIK ROSMAH MANSOR #1MDB



Bila kebencian ditanam sampai hitam setiap hari , apa segala fitnah semua dianggap betul dan itu terjadi kepada penipuan Sarawak Report hari ini kepada DS Rosmah Mansor .

Disebarkan & viral  pulak oleh adik Sarawak Report iaitu Malaysiakini dengan    menambah lagi penipuan bagi menyakinkan rakyat yang sering percaya  berita  media sosial tanpa memeriksa kesahihannya .

Benarkah Malaysiakini yakin bahawa mereka telah  memeriksa NO IC didedahkan Sarawak Report    itu benar-benar milik isteri PM ?

"Malaysiakini juga memeriksa nombor kad pengenalan Rosmah yang dinyatakan di dokumen itu dan mendapati ia sememangnya isteri Najib."






Mengapa Malaysiakini padamkan No IC  Rosmah Mansor seperti di atas ?  Takut pembaca anda check betul ke itu  No IC Rosmah ?

Disertakan di sini gambar No IC Rosmah Mansor didedahkan Sarawak Report



Tertera di situ No IC ialah A4200637 .


Tranksaksi duit masuk semua pada 2015 dan tidak lagi menggunakan NO IC lama sebagai rujukan.

Malah NO IC lama   bermula huruf A4200637 ini usia amat muda sekali  sedangkan DS Rosmah Mansor lahir 1951  !!   Rakan admin yang   lahir 1974 pun baru no IC lama A29****

Hahaha .. muda betul umur DS Rosmah Mansor jika ikut portal penipu Sarawak Report dan Malaysiakini ini .

Persoalannya , sekali lagi nak tanya  betul ke MALAYSIAKINI dah habis periksa dan yakin  itu NO IC DS ROSMAH MANSOR ?

MEMANG MALAYSIAKINI INI PENIPU BESAR !!!

ITU PUN RAMAI PERCAYA DAN JADI TUKANG SEBAR FITNAH ......... 


3 comments :

Anonymous said...

Bro..cuba buang A tu..semak kat web spr..tgk nama sapa kuar

Anonymous said...

BANGSA BUMIPUTERA Islam/Melayu mesti BERSATU, utk. MENENTANG habis-habisan puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1 - yg. begitu galak tak habis-habis nak MENJATUHkan IMDB, ISLAM; NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kita ini, HAK dan IDENTITI Bumiputera Islam/Melayu kita dan YAB PM Islam/Melayu, DS Mohd. Najib kita serta LEGASI-amat-GEMILANG Ayahanda beliau, iaitu BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN BUMIPUTERA-no-1, Allahyarham YAB PM Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kita!!

PENGGANAS-PENGGANAS ANTI-BUMIPUTERA Islam/Melayu ini yg. KELENTONG psl. IMDB ni, termasuk puak PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak - adalah si KULI-Barat/NATO-ISrael/Zionis, yang memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Dari krisis PENGGANAS-PENGGANAS luar dan dalaman yg. BERGABUNG untuk MENSABOTAJ IMDB serta kepimipinan YAB PM Islam/Melayu kita ini, sepatutnya UMNO serta semua BUMIPUTERA Islam/Melayu perlu sedar betapa BAHAYAnya perjanjian TPPA-LIBERAL-amat KEPARAT, yg. sememangnya diKUASAI si rejim-rejim PENGGANAS Barat/NATO-ISrael/Zionis serta KULI-KULI depa dari puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL SingaPORK -DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no 1!

Sila lihat BAHAYA BESAR dari TPPA buat ISLAM/umatnya, NEGARA ISLAM kita ini serta HAK dan IDENTITI Bumiputera terutamanya Bumiputera Islam/Melayu – di http://www.ismaweb.net/2015/07/pembela-lancar-kempen-rakyat-bersatu-tolak-tppa/ , dan tolong tandatangan menentang TPPA ini di http://www.janganjualnegara.com/bantah/petition !

Nek Tempoyak.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.