Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, July 9, 2015

Sedekah Kurma Bukti DAP Terima Islam???

Nak praktis Hudud...kena langkah mayat dahulu.....

Ceramah agama speaker kena menghala ke dalam masjid....

Solat Jumaat jalan sesak di sekitar masjid, mereka marah....

Wuduk antara sebab kekurangan air....

Dia ingat org Islam ni hadap sangat kurma free tu agaknya.. . .

Seterusnya...

2 comments :

Anonymous said...

Si puaka PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1 memang puak KEPARAT GILABABI!

Entah apa diSUNTIK dalam kurma yg nak diedarkan puaka-puaka PENGGANAS KAPIRDAJAL-amat-KEPARAT ni - sewenangnya ingat MAJORITI umat Islam KELAPARAN mahupun yang berfikiran WARAS akan TERPEDAYA pd. habuan/penyamaran BINATANG BUAS si pengikut SYAITAN ni?! PI MAMPOS si BANGKAI-BANGKAI BABI ni dari NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Hanya jenis Islam/Melayu-LIBERAL-GILA yg. sanggup MENJILAT LENDIR ANJING KURAP PENDATANG PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRHOMO/DAPBANGKAI BABI-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS/Barat-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!

Nek tempoyak.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.