Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, October 18, 2013

BIADAP#LELAKI INDIA PERTIKAI IBADAH KORBAN DI SEKOLAH - TANYA BABI BOLEH SEMBELIH KE TIDAK!!!

Ikuti Pendedahan rakaman perbualan telefon, lelaki india bersama Guru Besar SK Puchong Jaya yang mempertikaikan keputusan sekolah mengadakan majlis ibadah korban di sekolah. Malah dengan cara lagaknya beliau mendesak Guru Besar menjawab samada  babi juga boleh dipotong di sekolah ketika perayaan orang cina.
 
Tersangat biadap lelaki india ini!!!!
Dia lupa bahawa Agama Rasmi  Malaysia adalah agama Islam. Majoriti adalah penganut agama Islam. Kalau susah betul nak paham, fikirkan kenapa HANYA masjid dan surau dibina di sekolah-sekolah walaupun ada penganut agama lain?

Deeey maadu(dey lembu) awak  harus faham dan "jangan lupa dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung". Berhentilah daripada membuat provokasi seperti ini.
 
Tahniah buat guru besar tersebut yang professional walaupun diprovoke sedemikian rupa namun berhemah dan dengan sabar menjawab dan melayan kerenah india mabuk todi Jika beliau tidak dapat menahan sabar, sudah tentu segala macam kata-kata tidak menyenangkan keluar menerpa.


2 comments :

Anonymous said...

apa kata kita pertikaikan upacara thaipusam dimana mereka cucuk badan, kepala, otak,mulut, tangan dengan benda tajam nescaya knk knk atau budak budak akan meniru aksi mereka ini dan tentu membahayakan nyawa knk knk tersebut.

Anonymous said...

Undang2 di malaysia ini seharusnya diperketatkan lg terutama untuk extremis hindu mcm si sarapunai ni..

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.