Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, October 1, 2013

BILA TOKONG GAGAL DAPAT 'UNDI POPULAR'!!!



Huh!!! Dasar manusia Munafik. Hari tu cakap lain, sekarang cakap lain. Hari tu sibuk jaja cerita pasal 'Undi Popular'. Sekarang, mana pergi cerita tu?

Dah kena campak masuk dalam longkang ke? Diorang anggap 'Undi Popular' ni tak penting? Boleh pulak ye tak. Kan nampak sangat diorang ni cakap tak serupa bikin.

Hari tu kompang satu Malaysia hasut rakyat cerita pasal 'Undi Popular'. Rupanya dalam parti sendiri, dia pun tak de la popular mana sangat?

Jadi, macam mana dia boleh dilantik sebagai Setiausaha Agung? Jangan silap beb. Setiausaha Agung DAPigs bukan dilantik. Tapi dia sendiri yang lantik.

Maknanya, bila dia tak dapat 'Undi Popular', dia masih boleh lantik diri dia sendiri. Itu je cara dia nak jaga air muka dia. Kalau tidak, malu wooo!!!

Itu baru dalam parti sendiri. Kalau diluar parti, lain pulak cerita dia. Inilah masalahnya bila ada pemimpin berlidah biawak ni. Cakap sendiri pun berbelit lidah. Macam gampang!!!



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.