Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, January 26, 2013

CILI KASI TARUK! LAGI SKANDAL BETINA SUNDAL AMENOWOLRD DIBONGKAR! MESTI BACA


Jom Tengok Blogger Parpukari Bantai Blogger Amenoworld Kaw Kaw


Berikut adalah maklumat tambahan mengenai blogger AMENO WORLD.
710715085XXX    
AHMAD SAHIMI BIN SHAARI                                      
65 KG SURIA JAYA    
DI TAMAN SURIA JAYA
JALAN CHERAS       
017-5848188  

Maklumat terbaru yang MyMassa terima, perempuan yang didakwa menguruskan Ameno World tersebut adalah isteri kepada Ahmad Sahimi.

Dan ini adalah maklumat yang MyMassa copypaste dari laman web SPR.

Padanlah boleh urus sampai 3 blog. Rupa-rupanya bukan seorang yang buat kerja ni.

Dan ini pula gambar yang dikirimkan melalui e-mail kepada MyMassa oleh pemberi maklumat yang sama. Menurut pengirim, ini adalah gambar Ahmad Sahimi.
 
House PK: Ini aku petik dari blog Mymassa.  Nanti dulu., ada lagi ni..sekarang kita tengok info Mymassa ni benar atau tidak, meh tengok bawah ni yang telah aku petik dari Harapan Esok pulak:

Sengaja aku ingin tanya kepada blogger cacai makan dedak ameno world samada dia kenal atau tidak wajah perempuan makeup terlebih ni...kahkahkah!!!
Jawab AMENOWorld!!!


ni ke AmenoWorld??hehe
HE : Bermakup tebal..warna hitamm...geli mak..kikiki
 
Rupanya Papa Gomo pun ada sejarah dengan Ameno World ni. Al Kisahnya Ameno World sudah syok sama Papa Gomo tetapi Papa Gomo tak layan maka blogger PUKIMAMAK WORLD ni jadi meroyan dan terus menyerang isteri PM! 
 
Wahai rakyat Malaysia nilah betina mamak sundal yang suka hina bangsa dia sendiri pastu cinta laki bini pada Anwar memang tak hengat punya la. Pastu blogger hina paria chakli macam dia ni nak menghina isteri pm, siapa dia ni? muka laki bini dah le macam PENYANGAK jer! Kah kah kah....lepas ni mana la laki bini penyangak ni nak cari makan ek?
 
Kah kah kah 

Baca Juga Blog : Papa Gomo


SUMBER: blog apple-biru

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.