Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, January 13, 2013


Pas berhimpun bersama dengan anjing...kah...kah...kah...kah...kah...



Ini Yang Terselindung Di Sebalik Nama Himpunan Rakyat





Terang-Terang Mereka Langgar Perjanjian Dengan Polis

Ini dah terang-terang melanggar syarat yang ditetapkan oleh polis dan akta perhimpunan aman. Kanak-kanak tidak boleh dibawa dalam perhimpunan.....








Komunis Kembali



Mereka Berhimpun Untuk Iktiraf Perjuangan Umno


Lihat mukadimah deklarasi ini dibahagian atas....

Meletakkan Perlembagaan Persekutuan sebagai kompas perjuangan

Kita kena ucapkan terima kasih kerana mereka menerima Perlembagaan Persekutuan sebagai kompas perjuangan. Secara langsung mereka mengiktiraf perlembagaan yang digubal oleh pimpinan Umno puluhan tahun lampau dan yang dipertahankan Umno hari ini.  Terima kasih kerana iktiraf apa yang diperjuangkan Umno...


Jika mereka tidak ada niat buruk dan tidak berhajat untuk berperang dengan polis , mengapa perlu pesanan di atas dikeluarkan ?

Kita tunggu dan lihat apa yang akan terjadi.....

Sumber : RBF Online

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.