Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, January 22, 2013

Pimpinan DAP Songlap Wang Dana Mangsa Perang Sri Lanka

Ikuti Pendedahan Blogger Papa Gomo Selanjutnya




Setiausaha DAP, Lim Guan Eng didesak supaya menjelaskan secara terbuka status Dana Mangsa Perang di Sri Lanka yang berjumlah RM73,960.40 yang dikutip pada 2009 oleh parti itu.Bekas Pengerusi DAP Taman Sri Sungai Pelek, Tan Tuan Tat berkata sehingga kini Lim Guang Eng masih lagi gagal menjelaskan dana Mangsa Perang Sri Lanka yang dikutip ketika parti itu mengadakan kutipan derma kepada orang ramaiRead More....

Nah sekarang ni DAP nak jawap atau tidak tentang wang yang nampaknya telah hilang disonglap mereka yang berkedudukan dalam parti tersebut. Mana Lim Guan Eng nak lari pulak kali ni?

Nizar PAS bekas MB Perak yang dok tabur cerita fitnah tentang duit pampasan perang Jepun taknak bangkitkan ke isu duit tabung perang Sri Lanka ni? Kalau hari tu beriya iya sampai kena penampor Jepun takkan lah yang DAP ni tak nak bersuara?

Psssttt.... DAP parti anak beranak, Dinasti Lim BABI

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara

Sumber : blog Papa Gomo

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.