Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, November 19, 2015

Edisi Berdarah hidung - Isteri Kerabat NS Ini Memang Cun, Seksi



JIKA ada yang masih ingin, pelakon Zahida Rafik pernah mencetuskan sensasi apabila memuat naik gambar bersama-sama dengan rakannya yang berpakaian separuh bogel menerusi laman Instagramnya.

Ekoran itu, ramai netizen yang bertindak ‘mengali’ maklumat lebih dalam semata-mata ingin mengetahui siapakah gerangan wanita seksi yang menjadi kenalan pelakon tersebut.

Apa yang lebih mengejutkan, wanita yang dikenali sebagai Datin Ezurin Yaacob ini rupa-rupanya bukan calang-calang orang kerana beliau adalah isteri kepada seorang kerabat diraja Negeri Sembilan.

Khabarnya beliau merupakan seorang model suatu ketika dahulu. Maka, tidak hairanlah wanita ini pandai menjaga kecantikan diri selain bijak dalam pengetahuan fesyen.
Tak percaya, anda lihatlah sendiri koleksi gambar milik Datin Ezurin ini. Memang berdarah hidung beb!

Difahamkan, ibu jelita kepada empat putera dan seorang puteri ini sangat gemar menghadiri acara fesyen di luar negara serta kerap melancong.

Bagaimanapun, Datin Ezurin sentiasa mengutamakan pelajaran anak-anaknya sehinggakan sanggup berulang-alik antara Kuala Lumpur dan London untuk memastikan anak-anaknya cemerlang dalam akademi











Sumber : Suara Kami

2 comments :

Anonymous said...

Mana MAHKAMAH SYARIAH mahupun Jabatan Agama; mahupun Majlis Raja-Raja?! Kalau VIP, seolah tak dak TINDAKAN; bayangkan rakyat biasa pakai mcm. ni - adakah VIP tidak boleh diHUKUM dalam ISLAM?! Unadang-undang Islam yg. ADIL; tak akan MENDISKRIMINASI mcm. ni; Yg. KAYA dan BERKUASA, dibiaqkan buat apa depa suka!

Dahlah isteri Kerabat diRaja, cubalah BERMORAL - seolah tak boleh diTEGUQ lansung oleh kita RAKYAT biasa!

DASYATnya perangai dan KEANGKUHAN mcm. ni! Sedgkan Kesultanan Islam/Melayu adalah PENJAGA agama Islam mengikut undang-undang Perlembagaan!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Kalau bini pemimpin mcm. ni, yang sungguh LUCAH ini - patutlah moral JENERASI MUDA Islam/Melayu kita makin HANCOQ! DASYAT betul!

Nek Tempoyak.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.