Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, November 3, 2015

VIDEO PANAS!!! PELAJAR TIRU AKSI EROTIK FILEM TAMIL?




Kedatangan filmstar Tamil, Rajnikan nampaknya telah menampilkan satu lagi drama yang menguasai sebahagian daripada para penggemar genre filem tersebut.

Satu klip video sedang menjadi viral menerusi media sosial memaparkan sepasang kekasih yang konon-kononnya sedang mabuk asyik bercinta dan melihat peluang untuk membuktikan kasih sayang mereka.

Rakaman video ala-ala 'Putera Raja melamar kekasihnya' mula tersebar di laman sosial Facebook hari ini. Paling menarik ialah, lokasi tersebtu adalah di pekarangan sebuah sekolah menengah dengan kedua-dua penguin tersebut masih berpakaian seragam sekolah.

Walau bagaimanapun, lokasi sebenar dan sekolah yang terlibat belum lagi dapat dipastikan.

Pemuat naik rakaman tersebut adalah 1Tamilanz Sangam.

Berdasarkan visual berdurasi 1 saat, pelajar lelaki terbabit dikatakan melamar teman wanitanya di kawasan sekolah sambil disorak-sorak dan mendapat sokongan daripada rakan-rakan sekolahnya yang lain. Pasangannya kemudian berlari ala-ala heroin filem Tamil yang keseronokan apabila Arjunanya muncul tanpa calar dan darah selepas pertarungan melawan penjahat, mendapatkan pelajar lelaki tersebut.


Mereka kemudiannya berpeluk dan bercium.

Pelajar lelaki terbabit juga memegang sebuah kotak berwarna merah yang dipercayai sebagai hadiah untuk melamar pelajar wanita itu.

Aksi kedua-dua pelajar itu kemudiannya diakhiri dengan adegan bercumbuan.

Aksi pasangan berkenaan kemudiannya mengundang pelbagai kritikan dan kutukan daripada warga Netizen. Ada sesetengahnya yang meminta pihak sekolah dan Kementerian mengambil tindakan tegas ke atas pasangan tersebut.

Sehingga kini, klip video berkenaan telah ditonton lebih 10,000 kali. 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.