Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, November 23, 2015

Pasangan Kekasih Melayu Upload Gambar Lepas ‘Berjimak’ Di Hotel


Rosak dah la budak-budak remaja sekarang ni… Bangga tangkap gambar sebelum dan selepas berjimak dalam hotel, lepas tu tak tau malu langsung siap dimuatnaik di laman sosial pulak tu. Rosak.. Rosak..

Kononnya nak ditayang kat semua orang yang diorang sedang menikmati ‘kebahagiaan’ bersama. Htuihhh.. Mau di tambat dua orang mangkuk ayun ni kat pokok kelapa, sebat bontot tu sampai berbirat keluar isi.

Biar serik nak buat benda terkutuk lepas ni!! Minah tu pun posing sakan dalam hotel, melentik dada dengan bontot tu! Jantan tu pun ‘sedap’ la dia dapat ‘habuan’ bila minah tu rela serah tubuh tak berapa nak mantop tu.

Tak mustahil la lepas ni bertambah lagi anak luar nikah, lepas tu sesuka nak buang kat mana pun tanpa belas kasihan kat bayi yang dilahirkan tu. Berzina tu dah la berdosa besar, kalau gugur kandungan pun dah berdosa besar gak..

Berapa banyak la diorang nak kumpul dosa-dosa tu, hah?? Apa nak jadi la dengan sesetengah orang yang cenggini, fikir nak berseronok aje. Tak pernah terfikir ke akibat akan terima dikemudian hari nanti?? UTARANEWS.COM

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.