Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, March 17, 2014

Bas Konsortium Jatuh Gaung Sedalam 30 Meter Di Gua Tempurung.1 Maut & 2 Cedera Parah!

Subhanallah!!! Astagfirullahalazim!!! Ini antara gambar yang dikongsikan oleh seorang sahabat melalui wassaps sebentar tadi tentang insiden kemalangan jalanraya melibatkan sebuah bas ekspress dari syarikat Konsortium telah terjun gaung di tepi lebuhraya berhampiran Gua Tempurung, Ipoh, Perak.

"Keta kecik.. putus dua.. bas... konsertium

Ada lebih 20 penumpang..
Kemalangan maut...d hgeay..gua tempurung
kt highway simpang pulai..kejadian berlaku stngah jm td swktu ujan lbt..keta putus 2..jln jem giler..

Cerita terperinci tidak pula diberitahu mungkin sekadar melalui kawasan tersebut. Apa pun kesahihan berita ini kena la kita tunggu berita malam nanti. Kalo keluar berita maknanya benarlah cerita sahabat saya ini. Dan jika mungkin pembaca mempunyai butiran "detail" boleh la dikongsikan bersama yang lain. Dan jika berita ini palsu saya mohon maaf. 




Sumber

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.