Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, March 26, 2014

Permohonan Anwar Untuk Gugurkan Aktiviti Liwat Dari Laporan Penghakiman Gagal


PUTRAJAYA 26 Mac - Mahkamah Persekutuan di sini sebentar tadi menolak permohonan semakan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk memadam satu perenggan dalam penghakiman bertulis Mahka Pmah Persekutuan terdahulu dalam kes liwat melibatkan bekas pemandu keluarganya, Azizan Abu Bakar yang diputuskan sembilan tahun lalu.
Dalam penghakiman bertulis tersebut, tertera beberapa perenggan keputusan mahkamah yang menyatakan mahkamah percaya bahawa Anwar mempunyai kecenderungan melakukan homoseksual bersama Azizan pada ketika itu. - Rakyat News
Semoga tidak berlaku tragedi baru yang dilakukan oleh penyokong2 beliau yang kecewa sudah lah....
Kenapa Anwar tidak pula mahu saman mahkamah kerana walaupun telah melepaskan beliau daripada tuduhan meliwat dalam Liwat 1, tetapi keputusan para hakim mahkamah rayuan tercatit bahawa aktiviti homoseksual memang telah berlaku ??? 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.