Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, March 24, 2017

15 Gambar Nurse Paling Seksi Di Dunia




Disebut-sebut sebagai nurse terseksi di dunia. Jolokan ini mungkin betul buat seorang gadis cantik berumur 23 tahun asal Taiwan bernama Carina Linn. Padahal rakan-rakan sekerjanya di hospital mengenali Carina Linn sebagai wanita yang pendiam dan tidak suka mencari sensasi. Namun disebalik sifat pendiamnya, ketika sedang berada di dunia maya kakak cantik ini seolah berubah menjadi 180 darjah, jauh lebih 'ghairah'.

Carina Linn Suster Seksi
Foto nurse seksi Carina Linn (Image by Instagram carinalinn)

Ia sangat sering memuatnaik foto-foto seksinya melalui akaun instagramnya. Hanya bermodalkan foto sebanyak 66 buah saja, Carina Linn membuat para jejaka gembira dan papa-papa jahat lebih dari 339 ribu followers yang jadi tak semangat bekerja, kerana sibuk setiap hari untuk menunggu kiriman foto-foto terbaru dari wanita paling seksi di Kota Taipei, taiwan tersebut.


suster paling seksi di dunia

Tak hanya diam-diam memposting foto selfie dirinya sedang memakai seragam nurse ketika bekerja. Tapi wanita seksi itu juga gagah berani tampil membuka-bukaan, tubuhnya yang montok mulus tak bercela bagaikan durian montong itu hanya dilapisi dengan bikini super seksi dan ada beberapa foto dirinya yang hanya berbalut pakaian mini tembus pandang.


Carina Linn


Akibat gemar memposting foto-foto di Instagram, nurse cantik terseksi itu pun akhirnya mendapat kritikan tajam dari para netizen Taiwan. Banyak dari mereka yang berkomen kalau dirinya yang merupakan seorang pekerja hospital sangat tak sesuai untuk berperilaku seperti itu. Sangat memalukan, kelakuannya tak ubah seperti seorang pelakon filem porno.


suster terseksi asal taiwan




 worlds sexiest nurse

Namun nurse seksi Carina Linn itu dengan santai, ia menjawab, saya hanya seorang wanita biasa yang ingin bahagia dan mengekspresikan kebebasan. Tak ada yang special sedikit pun, Saya fikir semua wanita di dunia ini juga sering melakukan hal yang sama sepertiku, hanya bezanya mereka tidak berani untuk mendedahkan tentang diri mereka sebenarnya, jawab Carina Linn sambil sesekali menghisap rokok ditangannya.

Meet Carina Linn from Taiwan dubbed the "world’s sexiest nurse"

Meet Carina Linn from Taiwan dubbed the world’s sexiest nurse



Carina Linn Suster Seksi yang Jadi Idola Papa-papa Jahat di Taiwan














Meet Carina Linn from Taiwan dubbed the "world’s sexiest nurse"

Meet Carina Linn from Taiwan dubbed the world’s sexiest nurse



Carina Linn Suster Seksi yang Jadi Idola Papa-papa Jahat di Taiwan














Sumber

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.